۰ نفر

پاسخ وزیر کار در کمیسیون اجتماعی به سوالات نمایندگان

۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
کد خبر: 139566
پاسخ وزیر کار در کمیسیون اجتماعی به سوالات نمایندگان

رئیس و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور وزیر کار برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت که برخی از کارکنان از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جلیلی مختار  در توضیح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت‌: در این جلسه تعدادی از نمایندگان سوالات خود را از وزیر کار مطرح کردند که از جمله آن سوال  آقای نگهبان سلامی نماینده خاف درباره دلیل عدم ارائه خدمات بهینه و رفاهی درمانی از طریق این وزارت خانه در بخش سلامت بود. بعد از توضیحات وزیر کار قرار بر این شد که فرصت یک ماهه ای داده شود تا اقدامات لازم جهت ارتقاء حوزه سلامت و درمان در منطقه خاف انجام گیرد.

وی افزود: البته طبق گفته وزیر ارتباطی برای ساخت بیمارستان در این منطقه در نظر گرفته شده اما قیمت زمین زیاد است که این باعث عدم تملک زمین شده است. با این وجود آقای ربیعی به معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی دستور داد  که در طول مدتی کوتاه زمین مناسبی را برای احداث بیمارستان خریداری کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی هم‌چنین گفت:‌ در این جلسه قاضی پور نماینده ارومیه نیز سوالی در مورد دخانیات از وزیر پرسید که در این رابطه از پاسخ های وزیر قانع شد اما در مورد سوالش در خصوص شرکت کاشی سرامیک آپادانا سرام از پاسخ ها قانع نشد.

مختار ادامه داد:  سوال دیگر مربوط به پرسش آقای نعمتی در مورد مدیریت شستا بود که ایشان از توضیحات وزیر قانع نشد.  البته هنوز تصمیمی در مورد ارجاع سوال به صحن گرفته نشده است.

وی هم‌چنین گفت:‌در پایان جلسه ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه کاهش ساعات کاری زنان دارای شرایط خاص مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد بررسی های تکمیلی در جلسات آینده انجام شود.