۰ نفر

بازیگر معروف زن و همکاری اش با شبکه جم+ عکس

۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱
کد خبر: 139543
بازیگر معروف زن و همکاری اش با شبکه جم+ عکس

ماجرای روناک یونسی یکی‌ دیگر از خبر‌های پر حاشیه این روزهای دنیای مجازی که خیلی‌ زود در گروه ‌های و کانال‌های رسمی‌ و غیر رسمی‌ منتشر شد،

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شهر‌ خبر، ماجرا از این قرار بود که نامه روناک یونسی در تیتراژ یکی‌ از سریال‌های ایرانی‌ شبکه جم به عنوانه مگنولیا به عنوانه دستیار لباس به چشم خورد. همین موضوع باعث شد تا سایت‌ها و گروه‌های تلگرامی خبری را با این عنوان که " روناک یونسی هم به جم پیوست" منتشر و در صدر اخبارشان قرار دهند.

انتشار این خبر در شرایطی که بازیگرانی چون چکامه چمن ماه ، رابعه اسکویی ، بهارک صالح نیا و ... با حضور در تلویزیون جم حضور مستقیم در تولیدات سینمایی آن داشتند ذهن‌ها را به این سمت برد که این خبر نیز می تواند از جمله خبر‌های قابل اعتماد باشند اما تکذیبیه روناک یونسی کار را ساده کرد.

روناک یونسی در پاسخ به این شایعه می گوید: من در تمام این مدت مشغول بازی در سریال «آسپرین» بودم این مسئله در صفحات شخصی من و «فضای مجازی» قابل اثبات است. این اتفاق یک تشابه اسمی است که هیچ واقعیتی ندارد. من این مسئله را تکذیب و از طریق شبکه‌های مجازی و صفحات شخصی خودم با انتشار مطلبی این مسئله را رسانه‌ای خواهم کرد.

 

روناک یونسی