۰ نفر

در معاملات بازار طلا؛

قیمت سکه امروز چند؟ (۹۹/۸/۳)

۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳
کد خبر: 476362
قیمت سکه امروز چند؟ (۹۹/۸/۳)

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا امروز (شنبه) روند نزولی داشت به‌طوری که سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید با افت بیش از ۳۵۰ هزار تومانی به بهای ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

به  گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۴ امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شد.

در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و ۳۱۸ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان فروخته شد.

 انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و ۹۰۲ دلار معامله شد.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به یک هزار و ۹۰۲ دلار و ۵ سنت رسید.  قیمت طلا در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۰۳ درصد افزایش به یک هزار و ۹۰۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.

هر اونس طلا که روز قبل تا یک هزار و ۹۰۰ دلار رسیده بود، امروز (شنبه) با رشد ۰.۰۷ درصدی به رقم یک هزار و ۹۰۱ دلار فروخته شد.

فعالان بازار طلا معتقدند با وجود افزایش حدود ۱۷ دلاری نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی طی هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی در قیمت‌ها پیش گرفته اند به طوری که حباب سکه تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش یافت، حبابی که حتی تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود.