۰ نفر

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبر: 475186
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

بیت کوین شناخته شده ترین و با ارزش ترین رمز ارز موجود در بازار ارز های دیجیتال است و در کنار آن ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که می توان بر روی آنها سرمایه گذاری کرد.

 در واقع تنوع در ارز دیجیتال باعث شده تا موقعیت های بسیاری برای سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال فراهم شده و گاهی سرمایه گذاران با انتخاب دیگر رمز ارزهای موجود سود بیشتری را نیز کسب کنند. اما انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری با وجود تنوع بسیار گسترده ای که در حال حاضر در بازار رمز ارزها وجود دارد، بسیار دشوار تر است. از این رو در این مطلب قصد داریم تا با توجه به نظرات کارشناسان ارزپدیا، به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بپردازیم.

قفلقثفل

بیت‌کوین

ارز دیجیتال بیت‌کوین (BTC) نیازی به معرفی ندارد و در حال حاضر چیزی بیش از 70 درصد از تمام ارزش بازار رمز ارزها را در اختیار خود دارد و با در نظر گرفتن تاریخچه بیت کوین و تحلیل بازار ارز دیجیتال، به احتمال بسیار زیاد ارزش بازار بیت‌کوین در آینده بسیار بیشتر از حال حاضر خواهد بود.

اتریوم

پس از بیت‌کوین و با بیش از 27 میلیارد دلار ارزش در بازار، در حال حاضر اتریوم (ETH) مهم‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها بحساب می آید. این ارز دیجیتال بر اساس بهره گیری از قراردادهای هوشمند ساخته شد. علاوه بر این از جمله رویدادهایی که در سال جاری میتواند بر روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر بسزایی داشته باشد، روی دادن یک فورک یا انشعاب در آن است.

استلار 

این ارز دیجیتال با نمادXLM  یکی از رمز ارز­هایی است که در چند سال اخیر روانه بازار شده است و شبکه ای متن باز، غیرمتمرکز و بر بستر بلاک چین است. استلار انجام تراکنش­‌های برون مرزی را با سرعتی بسیار بالاتر ممکن ساخته است و همچنین کارمزد تراکنش ها در شبکه آن بسیار پایین است و هم اکنون یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است.

ریپل

ریپل در حقیقت شبکه ای جهت تبادل تراکنش‌های مالی است و واحد تراکنش‌های مالی در شبکه این ارز دیجیتال XRP است. یکی از ویژگی های ریپل این است که به شدت مورد استقبال بانک‌ها و سیستم‌های مالی دنیا قرار گرفته است و از این رو یکی از بهترین های بازار ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بحساب می آید.

بایننس کوین

بایننس بزرگ‌ترین صرافی دیجیتال در دنیا است و توکن آن نیز بایننس کوین با علامت اختصاری BNB است. این ارز دیجیتال در 2 سال اخیر رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است و یکی از بیشترین پتانسیل ها را برای پیشرفت در بازار فعلی ارزهای دیجیتال دارد. از این رو بسیاری از سرمایه گذاران نگاه ویژه ای به این رمز ارز شناخته شده دارند.

کاردانو 

یکی از محبوب­‌ترین ارزهای دجیتال بازار ارز دیجیتال کاردانو با نماد ADA است که قابلیت پشتیبانی از قرارداد های هوشمند را دارا است. این ارز دیجیتال قابل استخراج نیست و هدف اصلی آن انجام تراکنش­‌هایی بیشتر و سریعتر و ارزانتر است و با توجه به محبوبیت بالایی که دارد ارزش آن در بازار روز به روز در حال افزایش است.

دش 

به عقیده بسیاری از تحلیل گران بازار رمز ارز ها ارز دیجیتال دش یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2020 است. ویژگی اصلی این ارز دیجیتال سرعت بالای انجام ترانش ها در آن است. روند رشد قیمتی ارز دیجیتال دش با 10 دلار در زمان عرضه به بازار، 1540 دلار در زمان اوج و حدود 80 دلار در زمان نگارش این مقاله است و از این رو آنرا میتوان یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در سال 2020 قلمداد کرد.

Basic Attention Token (BAT)

بت (Bat) یک توکن است که در مرورگر Brave و جهت پرداخت دستمزد تولید کنندگان محتوا و افرادی که در فضای آنلاین خدماتی را ارائه میدهند از آن استفاده میشود. ارز دیجیتالBAT  نوسانات قیمتی فراوانی دارد ولی همواره در میان 50 ارز دیجیتال برتر بازار از نظر قیمت قرار داشته است و از این رو سرمایه گذاران همواره این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری در نظر میگیرند.

نئو

نئو با نماد NEO نخستین ارز دیجیتال ساخته شده در کشور چین است و متن باز است. همچنین سرعت انجام تراکنش ها در شبکه نئو بسیار بالا است و ماهیت آن ترکیب شدن ارزهای دیجیتال و سرمایه‌های حقیقی است.

EOS

این ارز دیجیتال یکی از پروتکل های شبکه بلاک‌چین است که دارای ارز دیجیتال اختصاصی خود نیز میباشد و تا حدی قدرتمند است که ابرشرکت هایی همچون آمازون، اوبر و توییتر به احتمال زیاد سیستم‌های خود را بر اساس شبکه بلاک‌چین آن پیاده سازی خواهند کرد.

تزوس

این ارز دیجیتال با رشد ۱۲۰ درصدی در سال، سرعت توسعه بالا و ثبات بسیار زیاد در تیم توسعه دهندگان و مدیران یکی از بهترین گزینه های سرمایه‌گذاری در سال 2020 است.

کریپتو

این ارز دیجیتال در سال 2018 به بازار عرضه شد و ارزش آن کمتر از یک دلار است، ولی با توجه به رشد قیمتی چشم گیری که داشته است توانسته تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران بازار رمز ارزها را به خود جلب کند.

کسب درآمد با سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

بسیاری از کاربران بازار ارزهای دیجیتال تصور می کنند که بیت کوین به علت پرچم­ داری در بازار ارزهای دیجیتال، تنها رمز ارزی است که ارزش سرمایه گذاری دارد. این در حالی است که امروزه و با پیشرفت فناوری ارزهای دیجیتال و معرفی آلت کوین های بسیار زیاد به این بازار، دیگر بیت کوین تنها گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری نیست. می توانید در وبسایت ارزپدیا، اخبار ارز دیجیتال را دنبال کنید. در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه اشاره کنیم و مشاهده کردیم که به جز بیت کوین رمز ارزهای بسیاری وجود دارند که می توان با سرمایه گذاری بر روی آنها سود مطلوبی کسب کرد.

هاتان