۰ نفر

نظر محسن رضایی درباره قیمت دلار

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۳۹
کد خبر: 474323
نظر محسن رضایی درباره قیمت دلار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جامعه ما به دلیل اینکه فرصت کمی در تجربه حکومت داری داشته است، در عرصه مدیریت به مشکلاتی بر خورد کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر آنلاین، محسن رضایی عصر روز چهارشنبه ۲۳مهرماه در ارتباط تصویری با دانشگاه دامغان در آئین شروع سال تحصیلی این دانشگاه با تسلیت ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) گفت: آغاز دوره جدید و سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه دامغان و مردم این شهر شهید پرور تبریک می گویم. هر چند مسائل جدید از حیث شیوع کرونا و مسائل اقتصادی مشکلاتی را ایجاد کرده اما مهم این است که پیروزمندانه و موفقیت آمیز از آن عبور کنیم. 

محسن رضایی با تقدیر از نقطه نظرات دانشجویان و اساتید دانشگاه دامغان گفت: موضوعاتی که این عزیزان مطرح کردند وسیع است اما قول می دهم که این مباحث را دنبال کنم. در مورد انعطاف پذیر کردن ساختار ونظام اداری دانشگاه ها و اعتماد به جوانان و مردم صحبت شد، مساله بورس، دلار و بانک را به خوبی طرح کردید و از ارتباط صنعت با دانشگاه ها گفتید و همچنین به آینده شغلی دانشجویان مربوط اشاره کردید. این موضوعات مهمی است که در جامعه ما شنیده می شود.

رضایی با اشاره به نگاه مطالبه گر دانشجویان بسیجی در دانشگاه دامغان با تایید وجود برخی نارسایی ها در مدیریت کشور گفت: جامعه ما به دلیل اینکه فرصت کمی در تجربه حکومت داری داشته است، در عرصه مدیریت به مشکلاتی بر خورد کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قبلا در مجمع سیاست های کلی نوشته می شد و توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ می شد. سه قوه پاسخگو نبودند. در دوره جدید مجمع هر سیاست ابلاغی، سه قوه را موظف می کند که گزارشی از برنامه های تدوینی خود بدهند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: تحول در رابطه دانشگاه و صنعت می تواند توسط یک نهاد مرکزی و یا در مراکز استان ها ایجاد شود و با فهرست کردن نیازهای واقعی، فعالیت هایی را به دانشگاه سفارش داد. در کنار شهرک های صنعتی می شود فراتر از ارتباط کاغذی و موبایلی، ارتباط عملیاتی با دانشگاه به وجود آورد. ما در سیاست های کلی این موضوع را دیده ایم و در سیاست های کلی آتی این مسائل لحاظ خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به برخی مشکلات در مدیریت کشور گفت: هیچ ابهامی در این نیست که مشکلات ارزی و بانکی قابل حل است و این وضعیت اصلا مطلوب نیست. ما می توانیم و نباید ناامید باشیم.