۰ نفر

فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند؛

قیمت سکه در پایان هفته چند؟

۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۱
کد خبر: 472611
قیمت سکه در پایان هفته چند؟

امروز بازار سکه تهران تحت تاثیر ثبات قیمت ها تا میانه روز وضعیتی عادی را داشت و قیمت ها حتی در بازار با عقب نشینی همراه شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، صرافان هر چند بر مبنای ثبات قیمت ها و کاهش اندک تقاضا با کاهش بهای سکه روبرو شدند اما در نهایت بالا رفتن حجم خریدهای صوری در میانه روز با هدف پیشیگری از کاستن بیشتر قیمت‌ها زمینه را برای ریزش بیشتر قیمت فراهم کرد.  

قیمت سکه امروز در حالی کمی عقب نشست که از میانه روز قیمت طلا در بازارهای جهانی با رشدی ۱۰ دلاری همراه شد اما ثبات قیمت دلار و رسیدن اربعین شهادت امام حسین که با کاهش تقاضا منجر بود مانع از تاثیرگذاری بالای افزایش قیمت ها در بازار سکه شد.  

آنچه دراین بازار عجیب بود، افزایش قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار در عین کاهش قیمت تمامی قطعات سکه بود.  

 قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایشی ۲۵۰هزار تومانی را تجربه کرد.  در عین حال اما سایر قطعات سکه بین ۱۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافتند.  

 حباب سکه تمام بهار آزادی امروز به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که رقمی چشمگیر و قابل توجه است. فعالان بازار می گویند قیمت ها دربازار طی دور روز آینده تغییر نمی کند چرا که به دلیل فرارسیدن اربعین فردا بازار طلا و سکه تعطیل است و طلا و سکه تا روز شنبه در همین محدوده قیمتی باقی خواهد ماند.  

فعتلان بازار مهمترین عامل تاثیرگذار در بازار طلا و سکه را قیمت ارز در شرایط کنونی می‌دانند.