۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه بیش از یک میلیون ارزان شد

۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹
کد خبر: 471723
ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه بیش از یک میلیون ارزان شد

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا اظهار کرد: در همین راستا قیمت طلا نسبت به همین ساعت از معاملات روز گذشته حدود ۱۵هزار و سکه بیش از یک میلیون تومان ارزان شد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: با وجود ثبات بهای اونس جهانی، نرخ ارز نسبت به روز گذشته حدود ۷درصد کاهش یافته و همین موضوع باعث شده تا در بازار طلا شاهد افت چشمگیر قیمت‌ها باشیم، به طوریکه قیمت طلا نسبت به همین ساعت از معاملات روز گذشته حدود ۱۵هزار و سکه بیش از یک میلیون تومان ارزان شده است.

این فعال بازار طلا درباره وضعیت تقاضا نیز بیان کرد: با توجه به نزولی بودن روند بازار، معاملات فعلا متوقف شده و خرید و فروش‌ها با احتیاط بیشتری انجام می‌شود.

حباب سکه ۵۵۰هزار تومان کاهش یافت

کشتی‌آرای گفت: در راستای همین روند نزولی، حباب سکه نسبت به روز گذشته با ۵۵۰هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۸۰هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه ۱۳مهر ماه۹۹

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۱۳میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای در پایان افزود: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز ۷میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۸۰هزار تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا پنج میلیون و ۵۹۵هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۹۱هزار تومان قیمت خورد.