۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد؛

انهدام یک باند اخلالگر در بازار ارز

۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷
کد خبر: 465577
انهدام یک باند اخلالگر در بازار ارز

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام یک باند اخلالگر در بازار ارز و دستگیری هفت متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حمید هداوند با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران بازار ارز که موجب آشفته شدن فضای کسب و کار داخل کشور و از بین رفتن امید اقتصادی می شوند، گفت: در این راستا روز گذشته عده ای افراد سودجو که در فضای مجازی اقدام به تاسیس اتاقهای معاملات کاغذی ارز کرده بودند و با انجام این گونه معاملات به صورت هدفمند، موجب ایجاد تنش در بازار ارز می شدند، در یک عملیات منسجم و ازپیش طراحی شده، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامی گسترده و هماهنگ، مدیر اتاق معاملات کاغذی به هویت «محمدرضا.ن» به همراه هفت نفر دیگر از اعضای فعال و حرفه ای که در سطح بازار تهران، فعالیت داشتند را، دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیری دلار، چندین دستگاه پوز و ... که برای جابجایی وجوه حاصله از فعالیت مجرمانه خود، از آنها استفاده می کردند کشف و ضبط شد.

هداوند تصریح کرد: طی بررسی های صورت گرفته، مشخص شد، این افراد اقدام به خرید و فروش ارز با تراکنش مالی بیش از سه هزار میلیارد ریال کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفته اند.