۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

سکه همچنان در مدار نزولی/ طلا ۳۰هزار تومان ریخت

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبر: 458799
سکه همچنان در مدار نزولی/ طلا ۳۰هزار تومان ریخت

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا خبر داد و گفت: بر این اساس امروز قیمت طلا ۳۰هزار تومان ریخت و از مرز یک میلیون تومان فاصله گرفت و همچنین سکه طرح قدیم نیز وارد کانال ۹میلیون تومان شد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ محمدکشتی آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: با توجه به افت نرخ ارز، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته جاری وارد مدار کاهشی شد؛ امروز هم قیمت‌ها در بازار طلا مجددا ریزش داشت به طوریکه طلا از مرز یک میلیون تومان عقب‌نشینی کرد و سکه طرح قدیم نیز وارد کانال ۹میلیون تومان شد.

به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیشتر مراجعه‌کنندگان به بازار امروز فروشنده هستند و با افت قیمت‌ها سعی دارند از زیان جلوگیری کنند.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ مرداد

کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید در برخی ساعات به ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار تومان کاهش یافته بود اما هم‌اکنون نرخ آن ۱۰/۳۰۰/۰۰۰تومان است؛ قیمت سکه طرح قدیم نیز امروز به ۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای ادامه داد: همچنین بهای نیم سکه امروز پنج میلیون و ۱۵۰، ربع سکه دو میلیون و ۹۰۰ و سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان است؛ ضمن اینکه قیمت طلای ۱۸عیار در بازار امروز به گرمی ۹۹۹هزار تومان سقوط کرد.