۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ سکه ۳۰۰هزار تومان گران شد

۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹
کد خبر: 457528
پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ سکه ۳۰۰هزار تومان گران شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش ۳۰۰هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر داد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره حال‌و‌هوای امروز بازار طلا توضیح داد: در جریان معاملات امروز بازار طلا، بهای اونس جهانی و نرخ دلار افزایش چندانی نداشت و به همین دلیل ارزش طلا در بازار داخل نسبت به روز گذشته حدود ۵هزار تومان ارزان شد اما قیمت سکه ۳۰۰هزار تومان افزایش یافت.

او اضافه کرد: در حال حاضر تقاضا برای سکه به عنوان سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از طلا است، به همین دلیل قیمت آن نوسان بیشتری دارد.

محمدولی با اشاره به روند بازار طلا، درباره آینده قیمت‌ها خاطرنشان کرد: اگر بازار ارز با همین روال پیش برود، به نظر می‌رسد تا پایان هفته بازار هیجانی نداشته باشیم و قیمت‌ طلا و سکه تغییر چندانی نکند.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: طلای ۱۸عیار در بازار امروز به گرمی یک میلیون و ۷۸هزار تومان رسید؛ بهای سکه امامی با ۳۰۰هزار تومان افزایش ۱۱میلیون و ۶۰۰ و سکه طرح قدیم نیز ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان است.

او افزود: نیم سکه امروز با قیمت پنج میلیون و ۵۷۰، ربع سکه سه میلیون و ۲۰۰ و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۳۰هزار تومان معامله می‌شود.