۰ نفر

سفته بازان در حال خروج از بازار ارز و سکه

سکه ریخت! (قیمت عصر ۹۹/۴/۱۶)

۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵
کد خبر: 451128
سکه ریخت! (قیمت عصر ۹۹/۴/۱۶)

همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز از ساعتی پیش نزولی شده است؛ قیمت سکه نسبت به صبح امروز ۸۷۰هزار تومان کاهش یافته است.

بروزرسانی شد/ آخرین قیمت سکه (۱۳۹۹/۵/۲۵)

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 23 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 400 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 740 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 200 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 330 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 30 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 650 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم یک میلیون و 23 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 361 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 431 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1945 دلار معامله می‌شود.

بروزرسانی شد/ سکه به کانال ۹میلیون تومان بازگشت (۱۳۹۹/۵/۲۰)

در بازار آزاد قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 18 هزار تومان، قیمت دلار 21 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 900 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 150 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون , 900 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم یک میلیون و 18 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 347 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 380  هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 2032 دلار معامله می‌شود.

قیمت روز طلا و سکه (۹۹/۵/۱۹)

محمدولی با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: قیمت طلای ۱۸عیار در بازار امروز با ۱۰۰هزار تومان کاهش به گرمی یک میلیون و ۳۰هزار تومان رسید؛ نرخ سکه امامی هم نسبت به دیروز ۲۰۰هزار تومان و در مقایسه با پنجشنبه هفته پیش یک میلیون و ۲۵۰هزار تومان سقوط کرد و به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید.

او افزود: قیمت سکه طرح قدیم نیز به ۱۰میلیون و ۲۵۰هزار تومان کاهش یافت؛ بهای نیم سکه امروز پنج میلیون و ۳۸۰، ربع سکه سه میلیون و ۵۰ و سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان است.

 قیمت سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۵/۱۴)

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 70 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 250 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 550 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 550 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 180 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 730 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار هم یک میلیون و 70 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 440 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 675 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1977.5 دلار معامله می‌شود.

 قیمت سکه در آغاز هفته چند؟ (۱۳۹۹/۵/۱۱)

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 80 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 350 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 700 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 600 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 300 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

سکه در محدوده ۱۱ میلیون تومان (۱۳۹۹/۵/۷)

براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون  و ۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و۳۳۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۹۲۶ دلار رسیده است.

 قیمت سکه دوباره گران شد (۱۳۹۹/۵/۴)

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 12 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 400 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون تومان و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9  میلیون و 800 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 250 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 150 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 680 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۵/۱)

قیمت سکه طرح جدید یکم مرداد۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در معاملات بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه یکم مردادماه به ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۵۲ دلار و ۲۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۴۴ هزار و ۱۷۶ تومان است.

 ریزش دلار، قیمت سکه را ارزان کرد (۱۳۹۹/۴/۳۱)

قیمت سکه طرح جدید ۳۱ تیر ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قیمت سکه طرح جدید، امروز سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

تغییر جهت قیمت سکه (۱۳۹۹/۴/۳۰)

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات بازار آزاد تهران امروز دوشنبه ٣٠ تیرماه ١٣٩٩ به ١١ میلیون و ٥٠ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ١٠ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان، نیم سکه ٥ میلیون و ٦٥٠ هزار تومان، ربع سکه ٣ میلیون و ٣٨٠ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ٨٠٠ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ١٨١٠ دلار و ٣٧ سنت و هر قیمت طلای ١٨ عیار یک میلیون و ٢٠ هزار و ٣٥٦ تومان است.

قیمت سکه در مسیر گرانی (۱۳۹۹/۴/۲۹)

قیمت سکه طرح جدید ۲۹ تیر۱۳۹۹ به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قیمت سکه طرح جدید امروز یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران، به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۱ میلیون تومان رسید.

قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۱۰ دلار و ۸۰ سنت و قیمت طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه هفته گذشته چقدر رشد کرد؟ (۱۳۹۹/۰۴/۲۷)

به گفته دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران، افزایش نرخ ارز و قیمت‌های جهانی و کاهش ارزش ریال، عاملان افزایش ۳۵۰هزار تومانی قیمت سکه در طول یک هفته هستند و این در حالی است که هر قطعه سکه، با حباب یک میلیون تومانی دادوستد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نادر بذرافشان، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا داخلی اظهار کرد: در طول هفته‌ای که گذشت به طور میانگین قیمت هر اونس جهانی ۲۲ دلار افزایش قیمت داشت. علاوه براین، افزایش نرخ ارز و به دنبال آن کاهش ارزش ریال در برابر دلار سبب شد روند قیمت‌ها در بازار سکه و طلا داخلی روندی صعودی داشته باشد.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: از اوایل هفته تا حدودی به دلیل کاهش ارزش ریال به جهت سرمایه‌گذاری، تقاضا برای سکه افزایشی بود که این عامل نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت‌ها نبود. این در حالی است که تقاضا برای خرید مصنوعات طلا به حداقل رسیده و سبب تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و توزیعی ما شده است. البته این افزایش تقاضا به شکل قدیم نیست و مردم برای خرید طلا گرمی یک میلیون تومان یا هر قطعه سکه ۱۱ میلیون تومان، قدرت خرید ندارند اما باتوجه به جنبه سرمایه‌گذاری برای حفظ ارزش پول ملی برخی اقدام به خرید سکه کرده‌اند.

این عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره تغییرات قیمتی در طول هفته، گفت: در طول هفته هر قطعه سکه حدود ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه حدود ۲۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای نیز ۲۴ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند. در حال حاضر حباب سکه برای هر قطعه به یک میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: آخرین قیمت‌ها در روز گذشته (پنجشنبه) نیز بدین صورت است که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارند. همچنین قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه نیز سه میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در آخرین معاملات انجام شده یک میلیون و ۳۵ هزار تومان قیمت داشته و هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۴۸۰ هزار تومان قیمت داشته است. در بازار جهانی نیز هر اونس طلا ۱۸۰۱ دلار ثبت شده است.

این در حالی است که  در اولین روز هفته‌ای که گذشت ، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سه میلیون و ۵۰ هزار تومان، سکه‌های یک گرمی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۶۴ هزار تومان معامله شده‌اند.

سکه ۷۰۰هزار تومان گران شد (ظهر ۱۳۹۹/۴/۱۸)

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با وجود پیش‌بینی ریزش بیشتر قیمت‌ طلا و سکه، روند بازار از ساعات پایانی معاملات روز گذشته مجددا صعوی شد تا جاییکه بهای سکه حدود ۷۰۰هزار تومان افزایش یافت.

ابراهیم محمدولی امروز هجدهم تیر ماه ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به افزایش مجدد قیمت طلا و سکه اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز و افت قیمت سکه و طلا پیش‌بینی ما این بود که سیر نزولی بازار طلا حداقل تا پایان هفته جاری ادامه‌دار باشد اما در ساعات پایانی معاملات روز گذشته با افزایش قیمت دلار، روند نزولی بازار طلا هم معکوس شد.

محمدولی ادامه داد: در پی این افزایش ناگهانی، قیمت طلا در بازار امروز نسبت به ساعات ابتدایی معاملات روز گذشته حدود ۳۰هزار تومان و سکه طرح جدید ۷۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طلا و سکه در بازار امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و به بالاترین قیمت‌ تاریخی خود رسیده است.

سکه ۳۰۰هزار تومان گران شد! (عصر ۹۹/۴/۱۷)

امروز  هفدهم تیر ۹۹ در بازار ارز شاهد تغییر روند قیمت‌ها و کاهش نرخ دلار و یورو بودیم اما در بازار طلا و سکه قیمت‌ها صعودی ماند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه شنبه) به ۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسیده که ۳۱۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

همچنین هر قطعه سکه طرح قدیم ۹میلیون و ۳۰۰هزار تومان قیمت دارد و هر قطعه نیم سکه با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی پنج میلیون و ۱۲۰هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم ۱۰هزار تومان افزایش یافته و سه میلیون تومان است.

سکه یک گرمی هم با افزایش ۶۰هزار تومانی یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان قیمت دارد.

سکه ریخت! (قیمت عصر ۹۹/۴/۱۶)

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، قیمت طلا و سکه که در روزهای اخیر همزمان با افزایش قیمت دلار، رکوردهای نجومی را ثبت کرده بود از صبح امروز وارد سیر نزولی شده است.

قیمت سکه از 10 میلیون و 500 هزار تومان صبح امروز به 9 میلیون و 630 هزار تومان در آخرین معاملات کاهش یافته است, بنابراین قیمت سکه در یکی دو ساعت گذشته 870 هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 9 میلیون و 630 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 100 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 5 میلیون و 150 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 980 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 550 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار کاهش قیمت ارز و البته کاهش تقاضاست؛ ‌آنطور که محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: همزمان با ریزش قیمت‌ها، تقاضای سفته بازی که در روزهای اخیر زیاد شده بود،‌ کاهش یافته است.

گفتنی است با خروج سفته بازی از بازار طلا و سکه؛ حباب سکه از یک میلیون و 300 هزار تومان دیروز به 750 هزار تومان در معاملات پایانی امروز رسیده است.

قیمت دلار که صبح امروز بالای 22 هزار تومان قیمت خورده بود هم اکنون در بازار آزاد با قیمت 21 هزار و 430 تومان فروش می رود؛ البته همزمان با ریزش قیمت‌ها تقاضا برای خرید ارز کاهش یافته و اکثر افراد از ترس ریزش بیشتر قیمت‌ها، فروشنده شده اند.