۰ نفر

اق

سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۴/۷)

۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبر: 448864
سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۴/۷)

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز شنبه ۷ تیرماه ۱۳۹۹ به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان رسید.

بروزرسانی شد/ قیمت سکه دوباره گران شد (۱۳۹۹/۵/۴)

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 12 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 400 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون تومان و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9  میلیون و 800 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 250 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 150 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 680 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بروزرسانی شد/ سکه ۷۰۰هزار تومان گران شد (ظهر ۱۳۹۹/۴/۱۸)

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با وجود پیش‌بینی ریزش بیشتر قیمت‌ طلا و سکه، روند بازار از ساعات پایانی معاملات روز گذشته مجددا صعوی شد تا جاییکه قیمت سکه حدود ۷۰۰هزار تومان افزایش یافت.

ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به افزایش مجدد قیمت طلا و سکه اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز و افت قیمت سکه و طلا پیش‌بینی ما این بود که سیر نزولی بازار طلا حداقل تا پایان هفته جاری ادامه‌دار باشد اما در ساعات پایانی معاملات روز گذشته با افزایش قیمت دلار، روند نزولی بازار طلا هم معکوس شد.

محمدولی ادامه داد: در پی این افزایش ناگهانی، قیمت طلا در بازار امروز نسبت به ساعات ابتدایی معاملات روز گذشته حدود ۳۰هزار تومان و سکه طرح جدید ۷۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طلا و سکه در بازار امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و به بالاترین قیمت‌ تاریخی خود رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

محمدولی با تشریح قیمت‌ طلا و انواع سکه در بازار امروز بیان کرد: بهای طلای ۱۸عیار امروز گرمی ۹۵۹هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی در بازار آزاد به ۱۰میلیون و ۵۵۰ و سکه طرح قدیم به ۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: همچنین امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۳۰۰، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ و سکه یک گرمی، یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز شنبه هفتم تیرماه ۱۳۹۹ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۸میلیون و ۵۰۰هزارتومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۸میلیون و ۲۰۰هزارتومان، نیم سکه ۴میلیون و ۳۸۰هزار تومان، ربع سکه ۲میلیون و ۴۲۰هزارتومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۷۰هزارتومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۲دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار ۸۳۴هزار و ۷۵۳تومان است.