۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دلار کاهشی شد/ یورو به کانال ۱۴هزار تومان بازگشت

۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰
کد خبر: 401072
دلار کاهشی شد/ یورو به کانال ۱۴هزار تومان بازگشت

نرخ دلار در این ساعت از معاملات (١۶ عصر) در تابلوى صرافى ملى به ١٣١٥٠ براى فروش و ١٣٠٥٠تومان براى خرید رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، البته قیمت‌ها در تابلوى دیگر صرافى‌ها تا حدودى متفاوت است؛ برخى صرافى‌ها دلار را ١٣١٠٠ و برخى دیگر ١٣٢٠٠ اعلام مى‌کنند، حتى چند صرافى نرخ دلار را تا ١٣٣٠٠ بالا نگه داشته‌اند.

این درحالیست که قیمت واقعى فروش با آنچه در تابلوى برخى صرافى‌ها اعلام شده فرق دارد.

به گفته یکى از صرافان به خاطر اینکه دلار را با قیمت بالا خریده نمى‌تواند با نرخ پایین بفروشد. بنابراین به رغم اینکه قیمت را به ظاهر ١٣١٥٠ اعلام کرده، ١٣٣٣٠ تومان مى‌فروشد. 

بنابر گزارش میدانى از بازار ارز فردوسى، امروز بیشتر فعالان رسمى و غیررسمى بازار با آغاز روند نزولى نرخ ارز فروشنده هستند.

برخلاف اینکه صرافان از ادامه روند بازار اظهار بى‌اطلاعى مى‌کنند، پیش‌بینی دلالان این است که نرخ دلار بیش از این کاهش خواهد یافت.

دلار کاهشی شد/ یورو به کانال ۱۴هزار تومان بازگشت

قیمت دلار که روز گذشته تا مرز ۱۴هزار تومان در صرافی ملی پیش رفته بود، در آخرین ساعات کار بازار به ۱۳۷۵۰تومان کاهش یافت؛ حالا امروز(ساعت10صبح) در ادامه این روند نزولی قیمت دلار با ۳۵۰تومان کاهش مجدد برای فروش به ۱۳۴۰۰ و خرید به ۱۳۳۰۰تومان رسید.

یورو امروز چند معامله شد؟

قیمت یورو هم که دیروز از مرز ۱۵هزار تومان عبور کرده بود در آخر با نرخ ۱۵۰۵۰ تومان به کار خود پایان داد؛ امروز یورو با نرخ ۱۴۷۰۰ برای فروش و ۱۴۶۰۰ برای خرید در تابلوی صرافی‌ها نمایان شده که نسبت به روز گذشته ۳۵۰تومان ارزان شده است.