۰ نفر

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مطرح کرد؛

نگاه مثبت مسولین اقتصادی به بازار طلا ثبات می‌دهد

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱
کد خبر: 306161
نگاه مثبت مسولین اقتصادی به بازار طلا ثبات می‌دهد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امیدواریم نگاه مثبت مسئولین اقتصادی به بازار ارز و سکه عملیاتی شده و به این بازار ثبات بدهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت محمدولی افزود: در صورت تدوام نگاه مثبت مسئولین به این بازار تعادل به بازار ارزو سکه بازمی گردد.
وی در خصوص خرید طلای آب شده ازجانب مردم عادی گفت: مردم عادی که تخصص فنی خرید طلا را ندارند به سمت طلای آب شده نروند چون ممکن است برخی افراد این صنف خطاکار باشند و به افراد غیرمطلع طلای تقلبی بفروشند. 
رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در این شرایط افراد غیرمطلع حتما ضرر می کنند پس به مردم توصیه می کنم حتما مصنوعات طلا را خریداری کنند تا در صورت تقلب حتما از طریق اتحادیه پیگیری و رسیدگی شود.

قیمت سکه افزایش یافت
قیمت سکه که طی چند روز گذشته روند نزولی به خود گرفته بود امروز دوباره سیر صعودی به خود گرفت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) ۴ میلیون و 270 هزار تومان به فروش رسید. 
همچنین، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و90 هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیزبه ارزش یک میلیون و 110 هزار تومان معامله شد.
بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی 670 هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ارزش 401 هزار تومان فروخته شد.