۰ نفر

رئیس پلیس فتا:

1700پرونده شکایت علیه مدیر عامل سکه ثامن تشکیل شد

۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۴۰
کد خبر: 305582
1700پرونده شکایت علیه مدیر عامل سکه ثامن تشکیل شد

رئیس پلیس فتا گفت: تاکنون 1700 پرونده علیه مدیر عامل دستگیر شده شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن تشکیل شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه خبر دستگیری فرهاد زاهدی فر هدیه هفته ناجا به مالباختگان این شرکت است، افزود: پلیس فتا با اقدامات شبانه روزی فنی، اطلاعاتی و عملیاتی و پس از ماهها تلاش مخفیگاه زاهدی فر را در یکی از کشورهای ثالث شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا او را دستگیر و ساعت سه بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران منتقل کرد.
وی خاطر نشان کرد: زاهدی فر که متولد 1367 است از دو سال پیش به صورت رسمی کار خویش را آغاز و پس از کلاهبرداری از صدها نفر در تاریخ 23 شهریور امسال از کشور متواری شد.
وی اضافه کرد: زاهدی فر در ابتدا به کشور دوبی گریخته و پس از آن به کشور ثالث فرار کرد. 
هادیانفر افزود: تاکنون و پیش از دستگیری مدیرعامل سکه ثامن 6 نفر دیگر نیز در رابطه با پرونده سکه ثمن دستگیر شدند و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: پلیس فتا تاکنون حدود 80 میلیارد تومان از دارایی های نامبرده شامل زمین، مسکن و غیره را توقیف کرده است و پس از تکمیل نهایی پرونده به مقامات قضایی تحویل می شود.