۰ نفر

بهترین پمپ آب موجود در بازار ایران

۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
کد خبر: 447782
بهترین پمپ آب موجود در بازار ایران

در بازار انواع مختلفی از پمپ آب با کاربردهای گوناگون وجود دارد اما انتخاب بهترین پمپ آب از میان همه برندها کاری سخت و حساس است، هرچند قیمت پمپ آب می تواند یکی از فاکتور های مهم باشد اما نیاز مصرف کننده شرط اصلی یک خرید درست است.

در این مقاله که با بررسی سایت مستر صورت گرفته است قصد داریم پرطرفدارترین و بهترین پمپ آب از میان تمامی برند های معتبر موجود در بازار ایران را به شما معرفی نماییم.

بهترین پمپ آب گراندفوس (Grundfos CM و Grundfos CR)

  1.  در ابتدای بررسی سراغ بهترین پمپ آب گراندفوس مدل CM که از پمپ های آب طبقاتی افقی محسوب می شود می رویم، این پمپ آب طراحی جمع و جوری دارد و بسیار قابل اعتماد و کم صداست. بدنه پمپ آب گراندفوس CM معمولا از جنس چدن یا استیل و پروانه آن از استیل ساخته می شود. این پمپ بیشتر به منظور آبیاری، تصفیه آب، مصارف خانگی، سیستم های شستشو و کنترل دما به کار گرفته می شود، دمای محیطی مجاز برای کارکرد آن 55 درجه سانتیگراد بوده و قادر است مایعاتی با دمای 20- تا 90 درجه سانتیگراد را منتقل نماید.
  2. پمپ آب گراندفوس مدل CR نیز جزو پمپ های با کیفیت موجود در بازار است، این پمپ آب از پمپ های طبقاتی عمودی و سانتریفیوژی محسوب می شود که جهت آبیاری، تقویت فشار، سیستم های شستشو، تامین و تصفیه آب کاربرد دارد. پمپ های CR گراندفوس نسبت به سایر پمپ های مشابه کم هزینه تر بوده و نصب آسانتری دارند. بدنه آنها از جنس چدن، استیل یا تیتانیوم می باشد.

پمپ آب گراندفوس مدل CM یا CR ساخت دانمارک و با گارانتی 12 ماهه معتبر در ایران عرضه می شود.

بهترین پمپ آب ابارا (Ebara AGA و Ebara CMA)

 پمپ آب ابارا مدل AGA از پمپ های جتی و خودمکش است که برای انتقال آب تمیز و بدون آلودگی ایده آل است. از ویژگی های این پمپ می توان به حمل آسان، وزن پایین و استفاده راحت اشاره نمود. جنس بدنه این پمپ آب از  چدن و پروانه آن در برخی از مدل ها فایبر گلاس و در برخی دیگر برنجی است. حداکثر فشار کاری این مدل از پمپ آب ابارا 10 بار می باشد و برای مصارف خانگی کوچک بسیار مناسب است.

پپ

- پمپ آب ابارا مدل CMA از پمپ های آب بشقابی است که جهت تقویت فشار آب در مصارف خانگی، آبیاری باغچه های کوچک، سیستم های شستشو و انتقال مایعات به کار گرفته می شود. موتور این پمپ در دو نوع تک فاز و سه فاز و بدنه آن از چدن ساخته شده است، جنس پروانه نیز با توجه به مدل از برنج، چدن یا فایبر گلاس است.

پمپ آب ابارا مدل AGA و CMA ساخت ایتالیا را با گارانتی 18 ماهه در ایران تهیه نمایید.

بهترین پمپ آب داب (DAB KP و DAB JET)

- پمپ آب داب مدل KP یا از نوع پمپ های محیطی است که پمپ نیم اسب نیز نامیده می شود این مدل اکثرا در مصارف خانگی استفاده می شود و هد یا ارتفاع بالایی را تولید می کند. جنس بدنه پمپ آب داب مدل KP اغلب از چدن یا برنج می باشد و دارای پروانه برنجی است. حداکثر فشار کاری در این پمپ 12 بار بوده و به صورت تک فاز و سه فاز در بازار موجود است. 

- پمپ آب جتی داب سری JET از پمپ های خودمکش بوده که برای مصارف خانگی و  کشاورزی در مقیاس کوچک و همچنین مکش آب از چاه تا ارتفاع 9 متر مناسب می باشد. بدنه این پمپ از چدن، پروانه آن از تکنوپلیمر و مکانیکال سیل آن از کربن/سرامیک ساخته شده است. حداکثر فشار کاری این پمپ 8 بار است و در دونوع تک فاز و سه فاز ارائه می گردد.

پمپ آب داب مدل KP وJET ساخت کشور ایتالیا و با گارانتی 12 ماهه در ایران قابل تهیه می باشد.

بهترین پمپ آب پنتاکس (Pentax CAM و Pentax PM)

- مدل CAM بهترین پمپ آب پنتاکس از میان پمپ های جتی خودمکش است که برای مصارف خانگی بکار برده می شود. بدنه ی این پمپ آب از چدن و پروانه آن از جنس نوریل یا برنج است وبازه قابل قبول دمای مایعات درآن بین 0 الی 50 درجه سانتیگراد می باشد. پمپ آب پنتاکس مدل CAM جهت انتقال آب خانه یا مزرعه ایده آل می باشد.

- پمپ آب پنتاکس PM به منظور مکش آب تمیز و بدون آلودگی به کار برده می شود و در مصارف خانگی کوچک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این پمپ دارای عملکرد و خروجی آب مناسبی است که با بدنه چدنی یا برنز، پروانه برنجی و موتور دو پل و در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی شده است. دمای مجاز انتقال آب در پمپ آب پنتاکس مدل PM بین 0 تا 90 درجه سانتیگراد است.

پپپ

پمپ آب پنتاکس مدل CAM یا PM ساخت کشور ایتالیا و دارای 12 ماه گارانتی معتبر در ایران می باشد.

بهترین پمپ آب کالپدا (Calpeda CT و Calpeda NM)

- پمپ آب کالپدا مدل CT در جابجایی آب های تمیز به کار می رود و دارای ساختاری جمع و جور است. طراحی پمپ آب کالپدا CT به گونه ای است که از ورود آب به درون موتور پمپ جلوگیری می کند. این پمپ جهت افزایش فشار آب، مصارف خانگی کوچک، تهویه مطبوع و سیستم های خنک کننده به کار برده می شود که به دلیل ابعاد کوچکی که دارد فضای زیادی را اشغال نمی کند. موتور این پمپ آب 2900 دور در دقیقه گردش دارد و به صورت تک فاز و سه فاز قابل تهیه می باشد.

- پمپ آب کالپدا مدل NM جزو پمپ های سانتریفیوژی است و برای پمپاژ آب های تمیز و بدون آلودگی مناسب می باشد. جنس بدنه این مدل پمپ آب کالپدا از چدن و پروانه آن از برنز، برنج یا چدن می باشد. سرعت گردش موتور پمپ آب کالپدا مدل NM 2900 دور در دقیقه است و در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می شود. دمای مایعات قابل قبول در این پمپ 10- الی 90 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای محیطی 40 درجه سانتیگراد است.

پپپپ

 

پمپ آب کالپدا مدل CT یا NM ساخت کشور ایتالیا و دارای 12 ماه گارانتی معتبر در ایران می باشد.

 

منبع سایت مستر