۰ نفر

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

آزادراه تبریز- بازرگان مشکل سرمایه‌گذار ندارد/ تلاش دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی

۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۰۴
کد خبر: 373847
آزادراه تبریز- بازرگان مشکل سرمایه‌گذار ندارد/ تلاش دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: آزاد راه تبریز- بازرگان مشکل پیمانکار و سرمایه گذار ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت عصر پنج شنبه در ادامه سفر یک روزه خود از پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز و آزادراه تبریز بازرگان بازدید کرده و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

وی با اشاره ای به پروژه آزادراه تبریز- بازرگان گفت: این پروژه نه تنها مشکل پیمانکار ندارد بلکه حتی مشکل سرمایه گذار هم ندارد.

وی با اشاره ای به مشارکتی اجرا شدن این پروژه گفت: یکی از سیاست های مهم دولت، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و توانمندسازی آن است که این طرح نیز با سرمایه گذاری یک شرکت فعال دنبال می شود.

نوبخت با اشاره ای به ۳۷ کیلومتر ابتدایی راه گفت: امیدواریم ۳۷ کیلومتر اول این بزرگراه در اینده نزدیک که به احتمال زیاد سال آتی خواهد بود، به اتمام برسد.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در مجموع مسیر تبریز به بازرگان ۲۵۰ کیلومتر است که هر کدام از بخش های ان در یک مرحله ای از سرمایه گذاری یا احداث قرار دارند.

وی با بیان اینکه منابع مالی دولت نسبت به گذشته کاهش داشته، گفت: اما با این وجود اولویت دولت با بخش های زیرساختی است که انجام رسیدن آن ها می تواند خدمات بیشتری را نصیب مردم کند.

نوبخت افزود: همچنین اولویت با طرح هایی است که هزاران میلیارد برای آن ها هزینه شده و تنها به خاطر چند صد میلیارد نیمه کار رها شده اند.

وی با اشاره ای به پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز گفت: مشکلی از بابت تامین اعتبار این طرح نداریم و تا سال اینده قابل بهره برداری خواهد بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در خصوص سد شهید مدنی و شهریار امور اصلی طرح ها به انجام رسیده و بخش های تکمیلی نیز در حال انجام است.

وی تمرکز دولت را بر روی طرح هایی دانست که امسال یا سال آینده افتتاح می شوند تا با توجه به سرمایه گذاری های فراوان، مردم طعم شیرین این پروژه ها را بچشند.