۰ نفر

بافت‌های صنعتی تهران تبدیل به شهرک صنعتی می‌شود

۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴
کد خبر: 371186
بافت‌های صنعتی تهران تبدیل به شهرک صنعتی می‌شود

‌مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در استان تهران ۴۷ بافت صنعتی وجود دارد که حدودا ۲۲۵ هزار نفر در این بافت‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، صابر پرنیان ادامه داد:‌ افرادی که در این بافت‌ها مشغول به کار هستند، مشکلات متعددی دارند و باید این نکته را بیان کرد که بهترین تولیدات در همین بافت در استان تهران صورت می‌گیرد و باید برای آنها کاری انجام بدهیم.

وی ادامه داد: صاحبان این بافت‌ها با مشکلات متعددی روبرو هستند و عمده این مشکلات در بحث‌های اداری موجود است‌، آنها هیچ درخواستی از مجموعه ما ندارند.

او بیان کرد: تمام آمار مربوط به واحدها و بافت‌ها طبق دستور استاندار تهران‌ توسط همکاران بنده جمع‌آوری و به هیات دولت ارسال شده ‌و در کارگروه‌های ذیربط دولت مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم با مصوب هیات دولت به این بافت‌ها پروانه شهرک صنعتی اهدا کنند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: با تصویب هیات دولت برای ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه، بافت‌های صنعتی دیگر بدون مجوز از شهرداری می‌تواند پروانه بهره‌برداری را گرفته و تولیدات خود را به شکوفایی برسانند.

پرنیان اضافه کرد: با ایجاد شهرک صنعتی تمام کارخانه‌ها و بافت‌های صنعتی می‌توانند تولیدات خود را افزایش دهند و تولیدات خود را شناسنامه‌دار کنند.