۰ نفر

رییس ستاد برگزارى روز ملى صنعت و معدن اعلام کرد؛

مراسم روز ملى صنعت و معدن آغاز شد

۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۸:۵۹
کد خبر: 363557
مراسم روز ملى صنعت و معدن آغاز شد

بیست و سومین مراسم روز ملى صنعت و معدن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، بیست و سومین مراسم روز ملى صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با حضور وزیر صنعت، برخى از مقامات کشورى و ریس اتاق بازرگانى ایران در حال برگزارى است.

در این مراسم محمدرضا فیاض، رییس ستاد برگزارى روز ملى صنعت و معدن ضمن خیرمقدم به صنعتگران، کارآفرینان، روساى تشکل ها و مقامات کشورى حاضر، هدف از اعلام روز دهم تیرماه به فراهم اوردم فرصتى براى تجلیل و قدردانى از صنعتگران دانست و گفت: هدف از برگزارى این روز مرورى بر دستاوردهاى سال ٩٧ ومعرفى صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان برتر است و همچنین در این روز دوستان به بیانیه اى مى رسند که در آن انتظارات سال ٩٨مطرح شده است.

وى ادامه داد: در این روز جا دارد از خانه صنعت و معدن ایران، نظام مهندسى معدن، اتاق بازرگانى ایران، اتاق تهران، انجمن مدیران صنایع، اتاق اصناف، خانه معدن، کنفدراسیون صنایع و خانه صنعت و معدن جوانان تشکر کنم زیرا برگزارى این مراسم حاصل همکارى تمامى این تشکل ها با وزارت صمت است.

به گفته فیاض، امروز کمیته برگزیدگان ٥٦نفر از صنعتگران و معدنکاران نمونه را از ١٥رشته و در میان انبوهى از برگزیدگان انتخاب خواهد کرد.

وى افزود: در این روز برگزیدگان رشته هاى مختلف صنعتى و معدنى سال ٩٧ معرفى و نقشه راه سال ٩٨ آن ها تدوین خواهد شد. رییس ستاد برگزارى مراسم روز ملى صنعت و معدن گفت: همچنین کتاب برگزیدگان تا پایان امسال به چاپ خواهد رسید.