۰ نفر

بهره‌برداری از اولین واحد تولیدی دستکش‌ ارگونومیک

۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۰
کد خبر: 326377
بهره‌برداری از اولین واحد تولیدی دستکش‌ ارگونومیک

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح اولین واحد تولید کننده دستکش‌های نیمه غوطه وری ارگونومیک کشور با مشارکت بنیاد برکت در مهدیشهر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی با تقدیر از طرح مشارکتی توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی بنیاد برکت و گروه صنعتی ساتراپ در شهرستان مهدیشهر افزود: ظرفیت تولید این واحد، 2 میلیون و 500 هزار جفت در سال است و محصولات این واحد زیرگروه مخاطرات مکانیک است.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این مجموعه در حدود 44 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و بنیاد برکت انجام شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان یادآور شد: این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود 47 نفر را در شهرستان مهدیشهر فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ویژگی‌های محصولات شرکت تولیدی ساتراپ اظهار کرد: دستکش‌های تولید شده در این کارخانه با بهترین نوع نخ داخلی و بومی سازی فناوری دوخت و غوطه وری تولید می‌شود و در صنایع فلزی سبک و سنگین، شیشه، سرامیک، ساختمان و جهاد کشاورزی کاربرد دارد. با اجرای طرح توسعه در این واحد صنعتی، میزان تولید در این واحد در آینده نزدیک به 5 تا 7 میلیون جفت انواع دستکش‌های صنعتی برای مخاطرات شیمیایی و مکانیکی افزایش می‌یابد.