۰ نفر

رییس هیات عامل ایمیدرو مطرح کرد؛

سهم 50درصدی کانی‌های فلزی و شیمیایی در بازار سرمایه

۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۲
کد خبر: 322569
سهم 50درصدی کانی‌های فلزی و شیمیایی در بازار سرمایه

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: بازار سرمایه حدود ٦٢٧هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش دارد که سهم کانى هاى فلزى و شیمایى در این بازار ٥٠درصد است.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، خداداد غریب‌پور معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و‌ نوسازی صنایع معدنی ایران در مراسم تکریم و معارفه خود اظهار کرد: بازار سرمایه حدود ٦٢٧هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش دارد و در این بازار سهم کانى هاى فلزى و شیمایى ٥٠درصد است و اگرچه فلزات اساسى به طور کل حاشیه سود ٢٣درصدى اما در بازار سرمایه سهم ١٥درصدى دارند.

غریب پور با تاکید بر این که اگر قرار است ایمیدرو پیشران اقتصاد باشد باید با بخش خصوصى تعامل افکار انجام دهد، تصریح کرد: در شرایط فعلى اول  حفظ اشتغال موجود و بعد توسعه آن ملاک است.

وى افزود: ایمیدرو امسال به عنوان سازمان برتر در کشور انتخاب شده و خوشحالم که در این شرایط ریاست این سازمان را برعهده گرفتم.

رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو با بیان این که اولویت اول من اخلاق و حرمت به انسان ها است، گفت: هزینه انرژى باید کاهش پیدا کند و در این زمینه باید از نظر دانشگاهیان استفاده کرد.

غریب پور تاکید کرد: براى همه فعالیت ها باید ساختار تعیین و طراحى کرد، در کشور ما حرف هاى خوب زیاد زده مى شود اما ساختار ندارد.