۰ نفر

حقوق دوم ۱۶۵۰کارگر فولاد امروز واریز می‎شود

۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۷:۵۶
کد خبر: 319112
حقوق دوم ۱۶۵۰کارگر فولاد امروز واریز می‎شود

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار، با اشاره به واریز دومین حقوق معوق ۱۶۵۰ کارگر دیپلمه گروه ملی فولاد در روز جاری، از تسویه حقوق دوم تمام کارگران این شرکت تا پایان هفته خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، کریم یاوری درباره آخرین وضعیت تسویه مطالبات معوق ۳ هزار کارگر شاغل در گروه ملی فولاد اهواز، با بیان اینکه کارگران زیردیپلم این شرکت، چهارشنبه هفته گذشته ۲ ماه حقوق معوق خود را دریافت کردند، اظهار داشت: همچنین در روز پنجشنبه کارگران دیپلمه این شرکت یک ماه از حقوق معوق خود را دریافت کردند و کارگران لیسانس به بالا نیز در روز شنبه یک ماه از مطالبات معوق خود را دریافت کردند.

نماینده ویژه وزیر کار در امور رسیدگی به وضعیت کارگران هفت تپه و گروه ملی فولاد گفت: امروز، دوازدهم آذرماه نیز دومین حقوق معوق تمام کارگران دیپلم به تعداد۱۶۵۰ نفر پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه تمام کارگران لیسانس به بالای گروه ملی فولاد تا پایان هفته جاری حقوق دوم خود را دریافت خواهند کرد، افزود: به این ترتیب دو ماه از مطالبات معوق کارگران این شرکت در این هفته تسویه خواهد شد.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار تاکید کرد: دسته بندی انجام شده برای پرداخت حقوق کارگران گروه ملی فولاد توسط کارفرما صورت گرفته است.

این مقام مسئول در وزارت کار همچنین درباره کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز با تاکید بر اینکه حسب تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری مطالبات قانونی کارگران هفت تپه و گروه ملی فولاد تا حصول نتیجه ادامه می یابد، گفت: کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه دیروز به کارگاه مراجعه و نسبت به بازگشایی خطوط تولید اقدام کردند.

وی گفت: امید است با استقرار مدیر تام الاختیار جدید در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، کارگران با این مدیریت کمال همکاری را به عمل آورند تا با بازسازی، تعمیرات و اصلاح ساختاری کارگاه و برداشت نیشکر و استحصال شکر، سریعا مابقی معوقات قانونی خود را دریافت کنند.