۰ نفر

جابه‌جایی حدود ۴۷۰هزار نفر با قطارهای رجا تا ۵فروردین

۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱
کد خبر: 260348
جابه‌جایی حدود ۴۷۰هزار نفر با قطارهای رجا تا ۵فروردین

از آغاز سفرهای نوروزی ۱۳۹۷ تا پایان ۵فروردین۱۳۹۷، حدود ۴۷۰هزار نفر با قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سراسر کشور سفر کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجا به نقل از معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی این شرکت افزود: با گذشت حدود 10 روز از آغاز سفرهای نوروزی و جابه جایی حدود 470 هزار نفر مسافر، همچنان ظرفیت های خالی در قطارها و مسیرهای مختلف وجود دارد.

  محمدرضا شناسنده گفت: در مسیر رفت و برگشت تهران-مشهد، از 8 فروردین به بعد همچنان ظرفیت های خالی وجود دارد.

  وی اظهار داشت: در قطارهای کمربندی اعزام به مشهد مقدس نیز به تناوب از 8 فروردین به بعد و در مسیر برگشت این قطارها از 12 فروردین به بعد همچنان ظرفیت خالی موجود می باشد.

  رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 97 شرکت رجا افزود: در سایر مسیرهای بین شهری، در مسیرهای تهران- بندرعباس از تاریخ 9 فروردین و تهران- شیراز از تاریخ 11 فروردین ظرفیت خالی موجود است.

معاون اجرایی رجا گفت: هموطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیر حضوری (تلفنی 1539، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار را در سراسر کشور بلیت تهیه کنند.

شناسنده تأکید کرد: سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با شماره تلفن 1539 همچنین پیامک 3000139 (به صورت 24 ساعته و از اقصی نقاط کشور)، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هموطنان گرامی است.