۰ نفر

مخالفت وزیر رفاه با قراردادهای موقت کاری

۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۶
کد خبر: 207162
مخالفت وزیر رفاه با قراردادهای موقت کاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با قراردادهای موقت که تا این اندازه سایه انداخته است مخالفم اما نباید کاری کرد که بر تولید نیز فشار وارد شود.

علی ربیعی روز جمعه در دیدار با مسئولان و مدیران تشکلهای کارگری خراسان رضوی در مشهد افزود: تلاش دولت تدبیر و امید بر این بوده است که بستر کار، رفاه و دستمزد را برای همه اقشار جامعه افزایش دهد تا فقر و نابرابری به حداقل ممکن برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه تغییر سبک تفکر و ارزش ها در جامعه، اعتیاد ناشی از نا امنی روانی و طلاق در آسیبهای اجتماعی نقش موثری دارند اظهار کرد: مشکلات مختلف در عرصه های گوناگون را با در کنار هم بودن می توان برطرف کرد.

وی گفت: تعاون 25 درصد اقتصاد را در دست دارد که باید با افزایش و توسعه اقتصاد کشور این رقم را افزایش دهیم.

* قوانین موجود بانکداری نیاز به اصلاح دارد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: با قوانین موجود در عرصه بانکداری، گمرک یا تجارت نمی توان صحبت از ایجاد اشتغال کرد.

عبدالرضا عزیزی افزود: امروز در قوانین مختلف تعارض وجود دارد و نیاز به فهم مشترک از آنها داریم و برای همگرا کردن قوانین و اجرای آنها باید دست به دست هم دهیم.

* همکاری مجلس و دولت ضروری است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای رسیدن به بهره وری مناسب نیازمند همکاری بیش از پیش دولت و مجلس در سطح کلان هستیم.

علیرضا محجوب افزود: تفکر و اندیشه ما مسئولان نیاز به اصلاح دارد اگر خودمان را اصلاح کنیم همه چیز اصلاح می شود.

در این مراسم مدیران تشکلهای کارگری مشکلات خود در زمینه قراردادهای موقت و معیشت کارگران را تشریح کردند.