۰ نفر

کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن ورامین باحضور نعمت زاده افتتاح شد

۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
کد خبر: 199881
 کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن ورامین باحضور نعمت زاده افتتاح شد

کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن صبح پنجشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی سالاریه ورامین به بهره برداری رسید.

فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهمترین طرح های دولت یازدهم برای تأمین آب مورد نیاز کشاورزی دشت ورامین ، انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران است که برای اجرای این طرح مهم ، 155 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا یوسفی افزود : اجرای این طرح با استفاده از لوله های پلی اتیلن با قطر 3 متر در 36 کیلومتر صورت می گیرد که این لوله ها در کارخانه محمدیان که با حضور وزیر صنعت افتتاح شده است، تولید می شود.

وی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت سالانه 70 تن لوله های پلی اتیلن تک جداره و دو جداره با قطر حداکثر 3 متر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

یوسفی بیان کرد: با بهره برداری از این کارخانه 150 نفر به صورت مستقیم مشغول کار شده اند.

وی تصریح کرد: کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن محمدیان ، بزرگترین کارخانه تولید کننده لوله های دوجداری با هسته فلزی در خاورمیانه است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت به منظور بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ورامین و افتتاح یک کارخانه صبح پنجشنبه وارد شهرستان ورامین شد.

قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر از کارخانه تولید کاتالیست ایرانیان و شرکت چرم سازی وطن بازدید کند.

افتتاح کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین از دیگر برنامه های نعمت زاده در سفر به شهرستان ورامین است

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفر یک روزه خود به ورامین از لکه صنعتی خیرآباد نیز بازدید و ضمن بازدید از دو کارخانه تولیدی ، به مشکلات این منطقه صنعتی از شهرستان ورایمن رسیدگی خواهد کرد.

شهرستان ورامین دارای دو شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر ، یک شهرک کشاورزی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد است.

ورامین با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.