۰ نفر

افتتاح ۶ طرح صنعتی در سفر فردا (دوشنبه) روحانی و وزیر صنعت به استان قزوین

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۰۵
کد خبر: 189290
افتتاح ۶ طرح صنعتی در سفر فردا (دوشنبه) روحانی و وزیر صنعت به استان قزوین

6 طرح فردا با حضور دکتر روحانی و با سرمایه گذاری دو هزار و 565 میلیارد ریال و 42 میلیون یورو افتتاح می شود که برای 500 نفردر استان قزوین شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این سفر 2 پروژه مهم صنعتی استان قزوین توسط دکتر روحانی ابتدا بازدید و سپس افتتاح خواهد شد و 4 طرح دیگر نیز در شهرک صنعتی کاسپین با حضورمعاونین وزیر صنعت،معدن و تجارت و به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

بر این اساس، کارخانه« پایا پلاستیک پلیمر » که چاپ فلکسروانواع فیلم پلاستیکی چند لایه را انجام می دهد با سرمایه گذاری ریالی 600 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 9 میلیون و 500هزار یورو و اشتغال زایی برای 90 نفر در استان قزوین افتتاح می شود.

هم چنین « کارخانه پیران چوب ایرانیان » تولید کننده انواع نئوپان  و اوراق فشرده با روکش ملامینه با سرمایه گذاری ریالی  650 میلیارد ریال وسرمایه گذاری ارزی 8 میلیون و 900 هزار یورو و اشتغال زایی برای 50 نفر آماده بهره برداری است.

طبق این گزارش، " کارخانه لنت پارسیان پاس » تولید کننده انواع لنت ترمز با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 6 میلیون و 400 هزار یورو و اشتغال زایی برای 30 نفر در لیست افتتاح فردا قرار دارد.

همچنین« کارخانه بنیان کالا شیمی » با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغال برای 68 نفر  و نیز  کارخانه بهشت کویر آریانا » تولید کننده لوله و اتصالات  از کامپوزیت پلیمری با سرمایه گذاری ریالی 72 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 6 میلیون یورو و اشتغال زایی برای 39 نفر  توسط رییس جمهور رسما  آغاز به کار می کنند.

گفتنی است ششمین کارخانه « گل شیر ارمغان » تولید کننده انواع لبنیات با سرمایه گذاری 52 میلیارد ریالی و اشتغال زایی برای 34 نفر در لیست افتتاح فردا قرار دارد.