۰ نفر

۵ هزار طرح در دولت یازدهم در اصفهان به بهره‌برداری رسیده است

۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸
کد خبر: 172636
۵ هزار طرح در دولت یازدهم در اصفهان به بهره‌برداری رسیده است

استاندار اصفهان گفت: 5 هزار طرح در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان با حدود 50 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا و به بهره برداری رسیده است.

رسول زرگرپور روز سه شنبه در نشست شورای مدیران استانداری افزود: طرحهایی که سال ها از آغاز عملیات عمرانی آن می گذشت و بلاتکلیف مانده بودند در این دولت یکی پس از دیگری به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد: قطار شهری، ورزشگاه نقش جهان، مصلای بزرگ اصفهان، احداث موزه بزرگ در کارخانه ریسباف و کنارگذر شرق از جمله طرح های در حالت رکود بودند که در دولت تدبیر و امید اجرا و به نتیجه رسیدند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: می توان گفت تمام طرح های جامع در استان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.

زرگرپور گفت: این آمار نشان می دهد که دولت با مظلومیت کار و زحمت می کشد، اگرچه آنچنان که شایسته است، خدماتش منعکس نمی شود.

وی اضافه کرد: قبول داریم که مشکلات خشکسالی و کارگری کم و بیش در استان وجود دارد، اما تلاشها و برنامه ریزی ها در راستای کاهش این مشکلات و تبدیل نقاط ضعف به قوت است.

وی با بیان اینکه با اقدام های صورت گرفته در خصوص کاهش آلودگی هوا، هوای سالم از 76 روز در سال 92 به 246 روز در سال 95 رسید، گفت: در خصوص بسته های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی نیز در استان اصفهان بیش از یکهزار و 120 واحد قرارداد بستند و 900 واحد تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

به گفته وی، مدیران باید در اجرای قوانین و آیین نامه ها دقت لازم را داشته باشند و در پرداخت ها، ضمن رعایت قوانین اداری، ملاحظات رفاهی همکاران را نیز مدنظر قرار دهند.

استاندار اصفهان با اشاره به برخی از مشکلات کارمندان و مباحث حقوق و رفاهیات و مشکلات پرداخت اضافه کاری، افزود: مدیران باید با برگزاری جلسات هفتگی با کارمندان، مشکلات موجود در وضعیت اقتصادی کشور را تشریح کنند.

زرگرپور با اشاره به گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با بیان اینکه ابلاغ و اجرای چارت سازمانی جدید استانداری بطور کامل انجام شده است، گفت: بحث شورای کارکنان و انجام میز خدمت باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های مستمر شورای مدیران هماهنگی های بیشتری را در ارائه خدمات ایجاد می کند و باعث ایجاد انسجام بیشتر بین مدیران خواهد شد.

زرگرپور به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: دولت تلاش می کند که انتخابات را به بهترین شکل برگزار کند همانطور که در انتخابات گذشته نیز به بهترین شکل برگزار شد و یکی از آرام ترین و بهترین انتخابات رقم خورد.

وی با بیان اینکه دولت در انتخابات گذشته به بهترین شکل بی طرفی را رعایت کرد، گفت: اعضای ستاد انتخابات و مدیران ما با دقت و صحت کامل و با بی طرفی موضوع انتخابات را با جدیت پیش بردند.