۰ نفر

آغاز ساخت آزادراه پردیس- پلور؛

اولویت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تبدیل شدن به هاب منطقه است

۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۴۴
کد خبر: 165101
اولویت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تبدیل شدن به هاب منطقه است

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تبدیل این فرودگاه به نخستین هاب منطقه از نظر بار و دومین در زمینه مسافری از اولویت های مهم است.

«محمود نویدی» عصر یکشنبه در حاشیه نخستین نمایشگاه بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی (ره) افزود: برنامه های پنج و دهساله برای تبدیل فرودگاه امام به هاب منطقه و سرمایه گذاری های لازم در این زمینه آغاز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی گفت: تا نوروز سال 1396 شاهد تحولات مهمی در زمینه کسب رضایتمندی مسافران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهیم بود.

وی اعلام کرد 18 نهاد و دستگاه اجرایی برای ارایه خدمات مناسب در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مشغولند.

** آغاز ساخت آزادراه پردیس- پلور 

معاون آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در حاشیه نمایشگاه از آغاز ساخت آزادراه پردیس- پلور به طول 24 کیلومتر خبر داد.

«سیدحسن میرشفیع» افزود: هزینه ساخت این آزادراه 10 هزار میلیارد ریال برآورده شده و پس از فراخوان عمومی، چند شرکت بخش خصوصی برای پیمانکاری آن اعلام آمادگی کرده اند.

نمایشگاه راه‌سازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و تا سی ام آذرماه پذیرای علاقه مندان است.

در این نمایشگاه 115 شرکت حضور دارند که 90 درصد آنها از بخش خصوصی اند.