۰ نفر

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

نداشتن تخصص دلیل نارضایتی تولیدکنندگان است

۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۲۴
کد خبر: 156891
نداشتن تخصص دلیل نارضایتی تولیدکنندگان است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: بسیاری از تولیدکنندگان ناراضی، تخصص، دانش و اعتبار لازم برای فعالیت در حوزه اقتصادی را ندارند و به همین دلیل مدام از وضعیت اقتصادی انتقاد می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد طهان پور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در واکنش به نارضایتی برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی اظهارکرد: تولیدکنندگانی با قیمت مناسب جنس درجه یک تولید کرده و خدمات پس از فروش ارائه می دهند مشکلی ندارد.

طهان پور با اشاره به شعار «ایرانی، کالای خوب ایرانی بخر»، گفت: در نمایشگاه اخیر لوازم خانگی، تمام تولیدکنندگان ایرانی که بدهی بانکی نداشتند محصولات با کیفیت خود را عرضه کردند و از تولید آنها استقبال خوبی شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور با بیان اینکه افتخار می کنم که بسیاری از تولیدکنندگان در این صنف بدهی بانکی ندارند، گفت: این تولیدکنندگان مواد اولیه را به صورت نقدی خریداری می کنند.

وی با اشاره به تعداد زیاد کارخانجات لوازم خانگی و تولیدکنندگان و لزوم تخصص گرایی در این حوزه گفت: به عنوان مثال نباید 250 کارخانه اجاق گازساز در کشور داشته باشیم، از این تعداد باید 50 کارخانه به صورت تخصصی فعالیت کرده و بتوانیم محصولات با کیفیت آنها را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی ایجاد شغل و کارآفرینی را از جمله راه حل های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: یکسان سازی و تمرکز کارخانه ها از جمله کارخانه های لوازم خانگی از دیگر راه حل های رفع مشکلات اقتصادی کشور و به خصوص تولیدکنندگان است. 

وی نبود شایسته سالاری در همه حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی را از جمله مشکلات کشور دانست و اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی اضافی و مزاحم باید برچیده شود و تنها باید کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی شایسته و توانا که محصولات با کیفیت تولید می کنند، باقی بماند و ما نیز با روش های درست باید به رشد و توسعه آنها کمک کنیم.

طهان پور با اشاره به تعداد زیاد فروشگاه ها و واحدهای صنفی اظهار کرد: اگر این فروشگاه ها به صورت محدود و متمرکز فعالیت کند، مشتریان بسیاری خواهند داشت. 

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» تا 21 آبان از ساعت 9:30 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست.