۰ نفر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه در شبکه اصفهان مطرح کرد؛

کمک ۲۰ میلیارد ریالی فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبر: 527415
کمک ۲۰ میلیارد ریالی فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه با حضور در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» شبکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و با حمایت خیران این مجموعه 20 میلیارد ریال کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان محکومان مالی از زندان های استان اصفهان فراهم شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه در برنامه «یک شهرضیافت» اظهار کرد: در چند سال گذشته حمایت از تولید کلیدواژه بیانات مقام معظم رهبری بوده است و شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق منویات رهبری گام های مهمی برداشته است.

وی افزود: شرکت فولادمبارکه مولود انقلاب اسلامی است و در زمینه تولید ورق های فولادی در کشور پیشرو است و 50 درصد از فولاد کشور را تولید می کند.

نباتی نژاد با اشاره به اینکه 350 هزار نفر به طور غیرمستقیم با تولیدات شرکت فولاد مبارکه به اشتغال گمارده شده اند، تصریح کرد: در سال جهش تولید شرکت فولاد مبارکه به رکوردهای متعددی در حوزه تولید دست یافت و توانست رکوردهای متعددی در بخش های فروش و تولید محصولات جدید به ثبت برساند و در پایان سال نیز با همت و تلاش مدیران و همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه موفق شد به رکورد تولید 7 تن تختال دست پیدا کند.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه شیرینی دستیابی به رکوردهای متعدد در این شرکت را در زدودن موانعی نظیر تحریم و کرونا دانست و توضیح داد: بیماری کرونا در شرکتی که روزانه حدود 22 هزار نفر در آن تردد دارند می توانست مانعی در راه تولید شود که خوشبختانه با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و مدیریت دقیق، کرونا نه تنها تاثیر منفی بر روند تولید نگذاشت بلکه این شرکت به رکوردهای متعدد دست یافت.  

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه گفت: علیرغم اینکه شرکت فولاد مبارکه در لیست تحریم های آمریکا قرار داشت؛ توانست این مانع را هم پشت سر بگذارد و بر تولیدات محصولات بیفزاید و خرسندیم که درپیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، یکی از صنایعی که توانست شعار سال را محقق کند، صنایع فولادی بود.

نباتی نژاد گفت: در سال جاری هم روند دستیابی به رکوردهای جدید آغاز شده است که می توان به تولید ماهیانه 700 هزار تن فولاد خام در فروردین ماه اشاره کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رکورد بسیار مطلوبی است که نشان می دهد شرکت فولاد مبارکه با عزمی راسخ در پی تحقق شعار سال هستند.

وی در ادامه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه تاکید ویژه ای کرد و گفت: مسئولیت اجتماعی همتراز تولید برای شرکت فولاد مبارکه مهم است که در این مسیر می توان به اهدای 13 هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر کرونا در استانهای کشور اشاره کرد.

 مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: اکسیژن در درمان بیماران مبتلا به کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است و تبعات کمبود آن را در دیگر کشورها شاهد بودیم. اقدام مهم شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی مورد تقدیر وزیر بهداشت و درمان هم قرار گرفت؛ چراکه هیچ صنعتی این حجم از اکسیژن رایگان را دراختیار مراکز درمانی قرار نداده است.

وی به مجهز کردن بیمارستانهای شهرستانهای لنجان، مبارکه و اصفهان توسط شرکت فولاد مبارکه اشاره ای کرد و گفت: با شیوع کرونا یکی از مشکلات مراکز درمانی کمبود تجهیزات و امکانات لازم بود که این شرکت برآن شد که بیمارستانها را در درمان بیماران مبتلا به کرونا مجهز کند.

نباتی نژاد به کمک های مومنانه شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا هم گریزی زد و گفت: در یک سال گذشته بسته های معیشتی متعدد در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از موضوع های مهم کشور است، گفت: شرکت فولاد مبارکه در چند دهه گذشته با راه اندازی پروژه های بازچرخانی پساب های صنعتی وگسترش تصفیه خانه ها و جمع آوری پسابهای فاضلاب 9 شهرستان مقدار آب مصرفی فولاد مبارکه را به حداقل ممکن رسانده و کمک شایانی به حفظ محیط زیست کرده است.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه به توسعه سرانه ورزشی در استان اصفهان توسط شرکت فولاد مبارکه به عنوان مسئولیت اجتماعی هم اشاره ای کرد و گفت: در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان علاوه بر تیم فوتبال سپاهان، از 74 تیم ورزشی و سه هزار ورزشکار در رده های مختلف سنی حمایت صورت می گیرد.

وی افزود: یکی از مسائلی که در شرکت فولاد مبارکه به آن اهمیت داده می شود موضوع زندانیان محکومان مالی در استان اصفهان است.

به گفته نباتی نژاد از سال 1393 تاکنون هرساله گلریزان آزادسازی زندانیان غیر عمد با هماهنگی ستاد دیه استان در مجموعه فولاد مبارکه انجام می شود و در هفت سال گذشته این شرکت توانسته بیش از 13 میلیارد تومان جمع آوری کند تا به آزادی هزار نفر منجر شود.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه، در شب بیست و هشتم ماه مبارک رمضان و در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» از شبکه اصفهان، ضمن تشکر از شرکت تمام خیران مجموعه فولاد مبارکه که در این گلریزان شرکت کردند، اعلام کرد: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و حمایت خیران این مجموعه 20 میلیارد ریال کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان غیرعمد از زندان های استان اصفهان فراهم شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این دو میلیارد تومان تصمیم گرفته شد به 100 خانواده آزاد شده از بند محکومان مالی در اصفهان بسته های کمک های مومنانه به ارزش هر بسته دو میلیون تومان توسط فولاد مبارکه اهدا شود تا این افراد با فراغ خاطر به آغوش خانواده برگردند. 

در پایان این برنامه با اهدای لوحی که به امضا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، مدیر کل زندان های استان و رییس کل دادگستری استان اصفهان رسیده بود از حمایت فولاد مبارکه و مدیر عامل این مجموعه تقدیر به عمل آمد.