۰ نفر

سخنرانی مدیرعامل «فملی» در نخستین کنفرانس آنلاین مس

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۵۸
کد خبر: 527240
سخنرانی مدیرعامل «فملی» در نخستین کنفرانس آنلاین مس

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین کنفرانس آنلاین مس که روز یکشنبه 26 اردیبهشت برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، «فرصت‌های پنهان سرمایه‌گذاری در صنعت مس با نگاهی بر بازار و معدن»، موضوع اصلی این کنفرانس به‌شمار می‌رود و کارشناسان و مدیران و فعالان این صنعت نیز سخنرانی خواهند کرد.

در این برنامه مجازی که با همکاری ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران، انجمن مس ایران و شرکت فراوری مس درخشان تخت گنبد، صاحب‌نظران حوزه معادن و صنعت مس به تبادل نظر می‌پردازند و صاحبان این صنایع می‌توانند به صورت آنلاین در این سمینار شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، اسدالله کشاورز معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس باهنر، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران و اسماعیل رامه کارشناس ارشد سابق شرکت BHP Billiton از دیگر سخنرانان این نشست مجازی هستند.

توسعه پایدار و حذف موانع پیش روی صنعت، بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی و بالادستی مس، بررسی آینده بازار مس و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اکتشاف و فعال‌سازی معادن غیرفعال مس، محورهای این همایش آنلاین را تشکیل می‌دهند.