۰ نفر

رییس سازمان صمت استان تهران؛

۱۷۰واحد صنعتی راکد در استان تهران احیا شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 526535
۱۷۰واحد صنعتی راکد در استان تهران احیا شد

رییس سازمان صمت استان تهران از احیاء ۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران طی سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یداله صادقی اظهار داشت: تعداد ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیر فعال در سال ۱۳۹۹ با پیگیری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید به مدار تولید بازگشتند.

‌‎وی گفت: تعداد ۲۲۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۹ برگزار شد که به مشکلات ۱۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و تعداد ۱۲۵۴ مصوبه ماحصل آن بود.

رئیس سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده در اثر تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا بعضی از واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک دچار آسیب شده اند که با عزم جدی مسئولان و دستگاهای اجرایی این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

صادقی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید همچون سنوات گذشته به واحدهای متقاضی، گفت: تسهیلات جهش تولید به دارندگان جواز تأسیس، توسعه، پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه، پروانه اکتشاف، گواهی کشف، پروانه بهره برداری معدن و مجوزهای صنفی معتبر در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش قابل پرداخت است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌بایست درخواست خود را از طریق سامانه بهین یاب (behinyab) ثبت و در صورت تطبیق با اولویت‌ها به بانک عامل ارجاع خواهد شد.