۰ نفر

مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ خبر داد؛

افزایش بهره‌وری در واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۳۵
کد خبر: 525498
افزایش بهره‌وری در واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ

مجتبی جعفریان، این شرکت، از افزایش بهره‌وری در این واحد خبر داد که در سال 99 با تلاش چشمگیر کارکنان این واحد محقق شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ یادآور شد: با شکل‌گیری دفتر فنی برق و مکانیک در واحد فنی و تعمیرات، برنامه تعمیرات پیشگیرانه PM در شرکت جاری‌سازی گردید و این امر سبب کاهش چشمگیر حجم تعمیرات اضطراری و توقف تجهیزات شد و افزایش 163 درصدی فعالیت‌های نگهداری را به همراه داشت.

مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ افزود: با پیاده‌سازی نظام 5S در کارگاه‌های واحد فنی تعمیرات، عملیات کدینگ کالاها در انبار صورت پذیرفت و در ادامه دفترچه فنی قطعات و تجهیزات آماده‌ شد. در پی آن نیز سطح ذخیره انبار تعریف گردید و در راستای تجهیز انبار اقدامات لازم انجام گرفت.

وی عملیات بومی‌سازی تجهیزات را از دیگر فعالیت‌های این واحد برشمرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده عملیات بومی‌سازی و ساخت قطعات از دی‌ماه 1399 در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در سال جدید با گسترش روند این فعالیت، صرفه‌جویی قابل‌توجهی برای شرکت به همراه داشته باشد.

جعفریان مدیر واحد فنی و تعمیرات شرکت فولاد سنگ در پایان این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی پرسنل واحد فنی و تعمیرات شرکت دانست و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.