۰ نفر

رشد ۲۸۵ درصدی تولید ایزوگام‌ شرکت پشم شیشه ایران در فروردین ۱۴۰۰

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبر: 523173
رشد ۲۸۵ درصدی تولید ایزوگام‌ شرکت پشم شیشه ایران در فروردین ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران از ثبت رکورد جدید در تولید ایزوگام و پشم شیشه این شرکت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران از ثبت رکورد جدید در تولید ایزوگام و پشم شیشه خبر داد و گفت:  با همت ، همدلی و تلاش ستودنی همکاران، در شرکت پشم شیشه ایران با تولید ۱۵۸ هزار متر مربع ایزوگام تولید شده در فروردین سال جاری رکورد تولید این محصول زده شد.

 جهانگیر باقری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و افزود: در فروردین امسال و با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، شاهد رشد ۲۸۵ درصدی مقدار تولید ایزوگام بودیم که برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات کارخانه ثبت شد.

 وی افزود: با تلاش همکاران در بخش تولید محصول پشم شیشه نیز مقدار تولید پشم شیشه به ۳۰۰ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: فروش کارخانه در فروردین سال جاری در بخش تولید ایزوگام ۱۱۵ درصد و پشم شیشه ۹۸ درصد رشد داشته استو   در بخش فروش ریالی محصولات در فروردین ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۰۲ درصدی رقم خورد.

 در پایان وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت پشم شیشه ایران اولین تولید کننده عایق‌های رطوبتی، حرارتی و صوتی در خاورمیانه است با استفاده از توان، ظرفیت و پتانسیل مهندسان و همکاران تلاشگر با یک برنامه ریزی مدون و منظم در سال جدید به دنبال کسب رکوردهای جدید در تمام بخش‌ها و رسیدن به جایگاه واقعی شرکت در سطوح عالی خواهیم بود.