۰ نفر

مدیر روابط عمومی دوو مطرح کرد؛

دوو؛ حامی بانوان ورزشکار و قهرمان ایران

۴ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۰۹
کد خبر: 515499
دوو؛ حامی بانوان ورزشکار و قهرمان ایران

پس از انتشار پست اینستاگرامی فروغ عباسی ملی پوش کشورمان در رشته اسکی در خصوص فروش مدال‌هایش برای تامین هزینه‌های شرکت در تمرینات و اجاره تجهیزات،دوو از این ملی پوش حمایت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ امروزه ورزش و توسعه آن در کشورهای پیشرفته جهان، یک صنعت مهم و عامل اثرگذار در رشد اقتصادی و پویایی جوامع است که یکی از مهمترین شاخص‌های اقتصادی و پایه سلامت آن جوامع به شمار می‌رود.

توسعه و گسترش ورزش‌های قهرمانی یکی از خواسته‌های جوانان است.

توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی مخصوصاً ورزش بانوان در جامعه نیازمند حمایت‌های همه جانبه مسئولان ذیربط است و بدون حمایت و پشتیبانی، تمام استعدادها در آغاز راه ناکام خواهد ماند.

اسکی یکی از ورزش‌های قهرمانی است که در بخش بانوان، افتخارات زیادی نصیب کشورمان کرده است. درهفته‌های پایانی سال 99، خبری از سوی یکی از ورزشکاران پر افتخار این رشته رسانه‌ای شد که واکنش‌ کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. فروغ عباسی، ملی‌ پوش باتجربه ایران که سابقه حضور در دو المپیک زمستانی را در کارنامه خود دارد با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: "نمی‌دانم جنس طلا و نقره مدال‌هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است؟، چون تا به امروز تنها ارزش معنوی‌شان برایم مهم بود، اما امروز که برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صد هزار تومان پول بلیط پیست و ایاب و ذهاب بپردازم (آن هم از جیب خود و حساب شخصی)، ارزش و عیار این مدال‌ها برایم مهمتر است.

در پی انتشار این پست، دوو یکی از برندهای انتخاب الکترونیک که پیش‌تر نیز حامی ورزش بانوان بوده است با بررسی موضوع، در اقدامی حمایت خود را از این بانوی ملی پوش اعلام کرد.

هاتف سروش مدیر روابط عمومی دوو گفت: در تاریخ 17 اسفند خبری مبنی بر معاوضه مدال‌های یک ورزشکار المپیکی با مایحتاج روزانه، در فضای مجازی رسانه‌ای شد. خانم عباسی ملی پوش رشته اسکی در پست اینستاگرامی خود عنوان کرد که برای حضور در تمرینات تیم ملی، اجاره تجهیزات، حضور در پیست و هزینه‌های جاری، باید به صورت شخصی هزینه‌ کند و مجبور به معاوضه مدال‌های خود می باشد. مدال‌هایی که تا کنون فقط ارزش معنوی داشته اما به خاطر تامین هزینه‌های جاری تمرینات، از این پس ارزش مادی آنها مهم است.

وی تاکید کرد: با توجه به شهرت جهانی و اعتبار بالای دوو درمیان مردم و با توجه به اینکه در گذشته نیز این برند از ورزشکاران و ملی پوشان خانم (خواهران منصوریان ملی پوشان ووشو) حمایت کرده است، پس از انتشار این پست و پس از بررسی‌های لازم از خانم فروغ عباسی حمایت کرد.

مدیرروابط عمومی دوو تصریح کرد: حمایت دوو از خانم عباسی به دو صورت بوده؛ اول حضور ایشان در کلیپ تبریک سال نو دوو و انتشار آن که به بیشتر معرفی شدن ایشان و رشته ورزشی شان به مردم ایران کمک می‌کند همچنین یک حمایت مالی  تا بتوانند در مسیرهموارتری قدم برداشته و برای کشور افتخار کسب کنند.

گفتنی است که دوو الکترونیک تنها شرکتی است که برخلاف برندهای خارجی لوازم خانگی، ایران را ترک نکرد و با تمام سختی‌ها کنار مردم ایران ماند.