۰ نفر

شرکت احیا استیل فولاد بافت در جمع ۱۰۰سازمان برتر مشتری‌مدار

۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
کد خبر: 511712
شرکت احیا استیل فولاد بافت در جمع ۱۰۰سازمان برتر مشتری‌مدار

شرکت احیا استیل فولاد بافت در دومین جشنواره ملی 100 واحد مشتری‌مدار بر اساس رای هیات داوران به عنوان یکی از صد سازمان برتر انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت احیا استیل فولاد بافت به دلیل توجه به مشتری‌مداری و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به‌عنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری‌مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را کسب کرد.

شرکت احیا استیل فولاد بافت همچنین توجه ویژه‌ای بر پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی داشته به طوری که این شرکت توانست در حوزه پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی در سال 99 کارنامه درخشانی از خود ثبت و به یادگار بگذارد.

در مراسم دومین دوره برگزاری جشنواره ملی 100 واحد مشتری‌مدار که در مرکز همایش بین المللی رایزن برگزار شد، شرکت احیا استیل فولاد بافت به دلیل توجه به مولفه هایی چون ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، عملکرد مناسب و بهینه، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان و رفع نیازمندی آنان، ارتقای سطح کیفی محصولات و نیز صداقت در کار جزو 100 شرکت برتر شناخته شد.

همچنین گواهینامه سیستم‌های مدیریتی مجتمع فولاد بافت توسط ارزیابی کیفیت ( شرکت کمپانی لیا) بررسی و با پیروی از استانداردها و دستورالعمل ها ISO10002   رضایت مندی مشتری در حوزه تولید آهن اسفنجی تایید شده است.

شرکت فولاد بافت همچنین موفق به ارتقای استاندارد خود به  ایزو  10004 شد که این سطح از استاندارد راهنمای استقرار فرآیندهای پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری از سری استاندارد ایزو 10000 است؛ اطلاعات کسب شده از پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری بر مبنای ایزو 10004، می‌تواند به حفظ یا افزایش رضایتمندی مشتریان و دستیابی به اهداف سازمان کمک کند.

شرکت احیا استیل فولاد بافت در جمع ۱۰۰سازمان برتر مشتری‌مدار