۰ نفر

تبلور گروه فولادمبارکه در پیشانی صنعت فولاد

۳ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۵۹
کد خبر: 507875
تبلور گروه فولادمبارکه در پیشانی صنعت فولاد

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از حضور فعال و مستمر گروه فولادمبارکه در یازدهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار خبر داد.

‍به گزارش اقتصادآنلاین، هادی نباتی نژاد گفت: صنعت فولاد و سنگ آهن به عنوان یکی از بنیان ­های اقتصاد و زیربنای بسیاری دیگر از صنایع، همواره مورد توجه ویژه ­­ی جوامع بوده است. اهمیت این صنایع به شکلی است که مصرف سرانه فولاد به‌عنوان شاخصی به منظور ارزیابی صنعتی بودن یک کشور مطرح می­ شود.

وی هدف از حضور در رویدادهای علمی و تخصصی را فرصتی ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی این صنعت اعم از دولت، بخش خصوصی و انجمن‌­ های تخصصی داخلی و بین‌ المللی عنوان کرد و افزود :  امید است با همکاری کلیه دست اندرکاران این حوزه بتوان به این هدف نائل آمد.

نباتی نژاد خاطر نشان کرد : اهمیت صادرات و چالش ‌های تغییرات مکرر سیاست ‌های داخلی و تحولات بین ‌المللی، بررسی عرضه و فروش داخلی (بورس کالا) و قیمت‌ گذاری محصولات فولادی،  تحول دیجیتال و نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت فولاد، میزان سرمایه‌ گذاری و سهم سود ارکان چرخه تولید فولاد، بازنگری، تدوین استراتژی و به‌ روزآوری طرح جامع فولاد و ارتباط دوسویه بازار سرمایه و ارکان چرخه فولاد،‌ فرصت ‌ها و تهدیدها از جمله محورهای این همایش است.

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع کووید-19 و شرایط حاکم بر کشور این رویداد به شکل آنلاین - حضوری برگزار می ­گردد. بدین شکل که صرفا مدیران عامل مجموعه ­ها به صورت حضوری در این همایش شرکت خواهند کرد و مدیران میانی و کارشناسان عزیز به صورت آنلاین از همایش بهره ­مند خواهند شد.

شایان ذکر است این رویداد ۴ تا ۶ اسفند در هتل المپیک تهران برگزار می گردد.