۰ نفر

امام جمعه شهرستان مبارکه؛

تمرکز فولاد مبارکه بر تولید و پیشرفت

۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۰۰
کد خبر: 506897
تمرکز فولاد مبارکه بر تولید و پیشرفت

امام جمعه شهرستان مبارکه در جریان دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و هیئت همراه با ائمه جمعه این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در بخش تولید و ایفای نقش این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: انصافا در همه ادوار به ویژه در شرایط فعلی که از نظر اقتصادی در موقعیت خاصی به سر می بریم، مدیریت فولاد مبارکه در امور خرد و کلان همراه و یاور جامعه و پاسخگوی بخش های قابل توجهی از درخواست ها بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه تعامل شهرستان مبارکه با این شرکت را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با رویکرد مدیرعامل این شرکت و مدیریت جدید روابط عمومی این تعاملات در ادامه کار نیز به شکل هدفمند تر و مؤثرتری ادامه یابد.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در ادامه با بیان این که تمرکز فولاد مبارکه بر تولید و پیشرفت است و دشمن به دنبال تفرقه افکنی، اظهار داشت: بدون شک این روابط عمومی ها هستند که می توانند دغدغه های فی مابین سازمان ها و جامعه را به مراجع ذیصلاح و تصمیم گیرنده اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه شهرستان مبارکه در بخش پایانی سخنان خود توجه حداکثری فولاد مبارکه به منظقه را خواستار شد.

ایجاد فضای همدلی و تزریق امید به جامعه مایه دلگرمی مردم و تقویت نظام است

در ادامه این دیدار هادی نباتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: از صمیم قلب اعتقاد ما بر این است که باید از فضا و ظرفیت های علما، نخبگان و مسئولین دلسوز برای اعتلای سازمان و در راستای منافع ملی استفاده کرد.

وی با تاکید بر این که فولاد مبارکه مولود انقلاب و به عنوان یک صنعت ملی برای همه بخش های کشور منشأ اثر است، گفت: این جای بسی خوشحالی است که این شرکت همواره پرداختن به مسئولیت های اجتماعی را رسالت خود دانسته و از این پس هم به یقین در راستای خدمت رسانی به جامعه و ذینفعان تلاش خود را دوچندان خواهد کرد.

وی تحکیم روابط و توسعه همکاری های فولاد مبارکه با جامعه روحانیت را یک ضرورت دانست و گفت: باید با نگاه انقلابی و جهادی در این عرصه نیز تلاش کنیم تا انشاءالله کشور از این شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها به سلامت عبور کند به خاطر داشته باشیم، ایجاد فضای همدلی و تزریق امید به جامعه مایه دلگرمی و تقویت نظام است. مقوله ای که جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز دارد.

وی از وجود بنگاه های بزرگ اقتصادی و مولد در کشور به عنوان ارکان اقتصادی کشور یاد و اضافه کرد: باید همه دستگاه ها از صنایعی مانند فولاد مبارکه اصفهان که زیر ساخت بسیاری از صنایع کوچک را فراهم می کنند، حمایت کنند تا این سازمان ها بتوانند همچنان در عرصه تولید و مسئولیت های اجتماعی نقش آفرینی نمایند. نباید فراموش کرد که دشمن مترصد استفاده حداکثری از فضای تفرقه است. همچنانکه رهبر معظم انقلاب همواره همهگان را از پرداختن و دامن زدن به هرگونه کج اخلاقی ها و فضاهایی که ایجاد تفرقه می نماید برحذر داشته اند.

این گزارش حاکی است در جریان این دیدار ائمه جمعه شهرهای شهرستان مبارکه نیز به طور جداگانه به بیان نقطه نظرات خود پیرامون گسترش فضای همکاری با فولاد مبارکه پرداختند که مورد توجه مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و همراهان قرار گرفت.