۰ نفر

رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

دستیابی به دستاوردهای قابل توجه صنعت فولاد توسط گروه فولادمبارکه

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۲۲
کد خبر: 506661
دستیابی به دستاوردهای قابل توجه صنعت فولاد توسط گروه فولادمبارکه

رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در گروه فولاد مبارکه گفت: با توجه به وارداتی بودن فناوری‌های این حوزه نباید منابع ملی را برای ظرفیت‌سازی مجدد و بیهوده هدر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، غلامحسن تقی نتاج در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لیران‌متافو در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه همه شاخه‌های صنعت نیازمند برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی هستند، اظهار کرد: فعالان این حوزه می‌توانند با استفاده از این نمایشگاه‌ها، عملکرد و برنامه‌های آتی خودشان را در معرض دید افراد قرار دهند. به علاوه در چنین نمایشگاه‌هایی بازدیدکنندگان می‌توانند کل زنجیره را در کنار هم به صورت یکپارچه مشاهده کنند. این ویژگی که از همه مهم‌تر است، یقینا افکار نو یا به عبارتی نوآوری‌هایی نیز می‌تواند در مسیر خود به وجود بیاورد. 

وی افزود: طی بازدید کوتاهی که از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو داشتم، به وضوح شاهد بودم که باوجود همه محدودیت‌ها از جمله تحریم‌، ایران موفق به دستیابی به دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت زیرساختی اقتصاد ملی شده است. گروه فولاد مبارکه نیز با اصلی‌ترین شاخه‌های خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و موفق شده، به خوبی ظرفیت و توانمندی‌های خود را در معرض دید اشخاص قرار دهد.