۰ نفر

فشارهای حداکثری آمریکا به شکست حداکثری آن‌ها منجر خواهد شد

۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبر: 499045
فشارهای حداکثری آمریکا به شکست حداکثری آن‌ها منجر خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه در واکنش به تحریم حمید رضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه از سوی آمریکا در گفتگو با خبرنگار فولاد گفت : یکی از ترفندهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سالهای اخیر موضوع تحریم اشخاص ، ظرفیتهای داخلی نظام وکارخانجات و صنایع بزرگ کشور بوده است .

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی افزود : اخیرا نظام  سلطه برای چندمین بار پیاپی اقدام به تحریم شرکت بزرگ فولاد مبارکه نموده و با این  تحریمها به خیال خام خود می خواهد  به جهاد خودکفایی و نظام  اقتصادی کشور ضربه وارد کند.

 وی در ادامه گفت :  در سال جاری که مزین به سال جهش تولید بوده است  علیرغم فشارهای خارجی، فولاد مبارکه  به عنوان پرچمدار صنعت فولاد کشور تمام قد در مقابل فشارها و تحریم ها ایستادگی کرده  و توانست  این فشارها را پشت سر بگذارد.

 عطایی تصریح کرد:  به یاری خداوند متعال  آمریکای جنایتکار در این زمینه نیز  شکست خواهد خورد و فشارهای حداکثری به شکست حداکثری آنها منجر خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه  افزود: تجربه نشان داده هر چقدر دشمن بیشتر فشار می‌آورد  عزم ایران اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی برای مقاومت ، پایداری و ایستادگی بیشتر خواهد شد .

وی در پایان گفت:  این تحریمها و فشارها زمینه و بستر بیشتری را برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها فراهم خواهد  کرد .