۰ نفر

نشست هم‌اندیشی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو با اصحاب رسانه‌های مکتوب؛

توسعه انسانی لازمه توسعه صنعتی است/ حوزه فرهنگ اولویت مسئولیت اجتماعی چادرملو است

۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۰
کد خبر: 489910
توسعه انسانی لازمه توسعه صنعتی است/ حوزه فرهنگ اولویت مسئولیت اجتماعی چادرملو است

خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در نشست هماهنگی و هم اندیشی نشریات اردکانی که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد بر رفع موانع رسانه ها و حمایت از آنها تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در این نشست که صبح امروز در سالن جلسات مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد؛وحید خلیلی با تاکید بر رعایت اصل عزت‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر و رفع موانع آنها، توسعه انسانی را لازمه توسعه صنعتی دانست و افزود: در مناطقی که صنعت شکل گرفته مردم بایستی تأثیرات مثبت صنایع را مشاهده کنند و در کنار توسعه صنعتی، توسعه انسانی به همراه آموزش و فرهنگ لازمه هر صنعتی می‌باشد

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو با اشاره به روحیه مردمان خطه کویر تصریح کرد:  سیاست مجتمع بر ایده آفرینی و پروژه سازی فرهنگی استوار شده که از مهمترین حوزه های مسئولیت اجتماعی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است.

خلیلی از نقش بی‌بدیل رسانه‌های منطقه در ایام کرونا تقدیر کرد و افزود با همکاری اصحاب رسانه پس از روزهای سخت کرونا فعالیت‌های فاخر فرهنگی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 وی در خصوص نگرانی های اخیر مردم منطقه پیرامون صنعت ضمن مخالفت با صنایع آلاینده گفت؛ایجاد کمربند سبز  و پروژه خط انتقال آب خلیج فارس از فعالیت‌های ماندگار این شرکت در منطقه و استان یزد خواهد بود و تصریح کرد: موتور محرک فعالیت های این چنینی در گرو توسعه و تبدیل این ثروت موقت به وضعیت پایدار است.

همچنین در این نشست بهروز توکلی مشاور رسانه‌ای مدیرعامل شرکت چادرملو بر ارتباط صنعت و رسانه‌ها تاکید و عنوان کرد: از ابتدای حضور تقی زاده، ایشان نقش رسانه‌ها را در آگاهی‌بخشی مردم مفید ارزیابی کردند و خواستار ارتباط بیشتر صنعت در حوزه فرهنگ و رسانه شدند.وی همچنین اعلام کرد؛ما هرهفته با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منبعد جلساتی را بابخش های مختلف فرهنگی و هنری برنامه ریزی کرده ایم داشته باشیم.

پیش از آن، برخی مدیران مسئول نشریات محلی از مشکلات پیش روی خود گفتند و ابراز امیدواری کردند که با تغییر رویکرد و نگاه شرکت نسبت به گذشته علاوه بر کمک به بخش فرهنگ و رسانه در راستای تداوم این نشست ها قدم بردارند.

خلیلی در پایان تاکید کرد و افزود با توجه به منویات چند ساله مقام معظم رهبری پیرامون تولید و اقتصاد، امیدواریم با توجه به چشم انداز برنامه های توسعه چادرملو فعالیتهای فاخر و ماندگاری برای مردم شریف اردکان انجام دهیم