۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

حمایت همه‌جانبه مدیرعامل شرکت مس از افزایش سطح مدیریت بحران در استان

۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبر: 486905
حمایت همه‌جانبه مدیرعامل شرکت مس از افزایش سطح مدیریت بحران در استان

«محمدباقر هنربر» مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مساعدت های این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی برون سازمانی خود گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران همراه و یاور همیشگی مدیریت بحران و حوادث استان بوده و خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین ،‌ هنربر با حضور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به اقدامات شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون از مدیران آن ها تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در تمامی حوادث و رخدادها اعم از زلزله ارسباران، زلزله میانه و سراب، سیل ابتدای سال 98، آتش سوزی جنگل های ارسباران، پشتیبانی از مواکب اربعین حسینی، برپایی موکب در مرز مهران و کربلای معلی، ایجاد جاده ها، مساعدت در مدیریت بیماری کرونایی در استان و شهرستان های منطقه و .... شرکت مس با ورود به میدان و حمایت همه جانبه از مدیریت استان بویژه مدیریت حوادث نقش کلیدی خود را ایفا کرده است که جا دارد از دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران و مهندس علی بیات ماکو مدیر مجتمع مس سونگون تقدیر و تشکر کنم.

هنر بر با اشاره به استقبال شرکت مس از ایجاد مجتمع بین راهی و سایت اطفای حریق افزود: با ایجاد این مراکز و تجمیع دستگاه های امدادی در یک مرکز و فرماندهی واحد قطعاً در هنگام ایجاد حوادث، عملکرد بهتری در زمینه های پیشگیری، کنترل و فرماندهی بحران بوجود آمده را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همچنین می توان با دو منظوره کردن سایت اطفای حریق یعنی اطفای حریق و امداد کوهستان و تحقق آن، این مراکز تبدیل به اولین پایلوت کشوری و برندی برای منطقه شود.