۰ نفر

آبان ماه طلایی در سال جهش تولید؛

ثبت رکورد تولید و فروش در کاغذسازی کاوه و دریافت پروانه تحقیق و توسعه

۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۹
کد خبر: 484168
ثبت رکورد تولید و فروش در کاغذسازی کاوه و دریافت پروانه تحقیق و توسعه

امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل شرکت کاغذسازی کاوه گفت: آبان ماه سال 1399 به عنوان نقطه عطفی در کارنامه این شرکت ثبت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اسفندیاری با اعلام این خبر اضافه کرد: این شرکت با جهش تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و فروش موفق شد رکوردهای تازه ای را در آبان ماه سال جاری برجا گذارد و با دریافت پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت، برگ زرین دیگری را به افتخارات خود اضافه نماید. 

مدیر عامل کاغذسازی کاوه با اشاره به گزارش منتشر شده در سامانه کدال افزود: تولید کاغذ بسته بندی کاغذسازی کاوه در ماه  گذشته بالغ بر 2106 تن بود که با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا رشد قابل ملاحظه ای را نشان می دهد. از سوی دیگر، فروش این کاغذ که از ارزش افزوده بالایی برخوردار است با عبور از مرز 190 میلیارد ریال باعث ثبت رکورد تازه‌ای در آمار فروش این کاغذساز با سابقه شد.

اسفندیاری همچنین گفت: شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با دارابودن آزمایشگاه مجهز و مرجع و پرسنل متخصص و کارآزموده با پشت سر گذاشتن آزمایش های فنی و آزمون های تخصصی در آبان ماه سال جاری واجد شرایط دریافت پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت شناخته و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های کاغذسازی کشور موفق به اخذ این پروانه شد. از آنجا که کاغذسازی کاوه یک سازمان یادگیرنده است، این پروانه علاوه بر کمک بیشتر به فرایند پژوهش، موجب حرکت رو به جلو شرکت و گسترش دانش سازمانی نیز می شود. 

گفتنی‌است کاغذسازی کاوه از شرکت‌های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بازار بورس حضور دارد.