۰ نفر

در شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران صورت گرفت؛

اختصاص نشان ویژه مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی فولاد مبارکه

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۴۲
کد خبر: 481659
اختصاص نشان ویژه مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی فولاد مبارکه

در شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران که با موضوع «کرونا ویروس، درس‌هایی برای روابط عمومی پایدار و اثربخش» برگزار شد، روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب نشان ویژه مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، درپی کسب این موفقیت، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: از نگاه مدیریت فولاد مبارکه تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی یکی از رویکردها و رسالت‌های اصلی سازمان بوده و این شرکت خدمت بی‌منت را همواره سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تأمین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اصفهان و برخی بیمارستان‌های استان‌های هم‌جوار و همچنین  تأمین بخشی از تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های درمانگر بیماران کرونایی از سوی فولاد مبارکه را از اقدامات ارزشمند در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: این شرکت بدون در نظر گرفتن این موضوع که فروش این میزان اکسیژن می‌توانست برای فولاد مبارکه عواید مادی داشته باشد، تصمیم گرفت به‌صورت رایگان تا پایان سال جاری این خدمت را به هم‌وطنان ارائه کند و دست دلالان و سودجویان را از این عرصه کوتاه نماید. این شرکت در هیچ شرایطی مسئولان استانی و کشوری را در شرایط ویژه تنها نگذاشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ادامه دریافت نشان ویژه مسئولیت‌های اجتماعی را برگ زرین دیگری در کارنامه شرکت فولاد مبارکه برشمرد و افزود: به انتخاب هیئت‌داوران شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که با حضور دکتر سیماسادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد، نشان ویژه مسئولیت‌های اجتماعی به‌دلیل توجه ویژه شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی، فراتر از وظایف سازمانی این شرکت و همچنین مشارکت فعال در امور اجتماعی عام‌المنفعه و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، علمی، خیرخواهانه و مرتبط با محیط‌زیست به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تعلق گرفته است که موجب مباهات است.

ایرج ترابی در ادامه  به برخی دیگر اقدامات صورت گرفته در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت‌های گروه فولاد مبارکه هر ساله با همکاری ستاد دیه استان و با برگزاری گلریزان های مختلف، اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده‌اند و موجبات بازگشت زندانیان به کانون خانواده‌هایشان را فراهم آورده‌اند. همچنین با هماهنگی آموزش و پرورش استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) همه‌ساله نسبت به تهیه  نوشت‌افزار   و   توزیع آن‌ها بین متقاضیان اقدام شده است.

وی تأمین 220 دستگاه کانکس برای سکونت موقت هم‌وطنان زلزله‌زده و سیل‌زده سال‌های اخیر و تولید خارج از نوبت ورق موردنیاز ساخت انبوهی از کانکس‌های دیگر را بخشی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت برشمرد و تأکید کرد فولاد مبارکه همواره سعی نموده است در کنار حضور جدی خود در عرصه تولید، با اقدامات به‌موقع مردم عزیز و مسئولین استان و کشورمان را در رفع مشکلات اجتماعی یاری کند.