۰ نفر

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه:

رسانه‌ها در انعکاس دانشِ سازمانی، توانمند هستند

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۵۴
کد خبر: 475571
رسانه‌ها در انعکاس دانشِ سازمانی، توانمند هستند

ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در دیدار با تعدادی از نمایندگان رسانه های مکتوب اظهار کرد: انعکاس اقدام های انجام شده در فولادمبارکه، از بایگانی شدن علم و دانش پدید آمده جلوگیری میکند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیریت فولادمبارکه در نظر دارد این مدل‌ها به‌ سازمان ها و صنایع دیگر نیز انتقال داده شود و طبیعی است کانال ارتباطیِ بخشِ زیادی از این مباحث تاثیرگذار، رسانه ها می باشند.

ترابی در ادامه افزود: عملکرد شرکت فولاد مبارکه باعث شده تا تمامی کارکنان در سطوح مختلف سازمانی، مدل‌های مدیریتی را پذیرفته و خود را به آن‌ها پیوند زده تا امروز شاهد تحقق دستاوردهای موجود باشیم. این ساختارِ درست می بایست به عنوان یک مدل به دیگر سازمان‌ها منتقل شود و آمادگی هرگونه همکاری نیز از جانب فولاد مبارکه در این خصوص وجود دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه اکنون در تحقیق و توسعه، فرهنگ‌سازمانی، تولید و توسعه موفق و تأثیرگذار است، و دستیابی به این موارد برای دیگر سازمان ها یک ضرورت به شمار می رود.

ایرج ترابی با اشاره به جایگاه رسانه در انعکاس توانمندی‌ها به جامعه اذعان داشت: فضای رسانه به لحاظ پویایی و دنبال کردن اخبار در همه سطوح، اگر نقصانی را شناسایی می‌کند میتواند بلافاصله این مورد را پیگیری و به‌صورت هوشمندانه به آن بپردازد.

وی همچنین گفت: فولادمبارکه سازمانی فراملی بوده و افتخار ما این است که محصولات این شرکت ایرانی در سطح بین المللی نیز توزیع می‌شود.

ایرج ترابی اضافه کرد: ما در بنگاه اقتصادی فولادمبارکه با سلامت به کار خود ادامه می دهیم. وقتی یک شرکت ممیزی معتبر بین‌المللی صنعتی، فولادمبارکه را تأیید می‌کند و یا در برخی موارد، اصلاحی را گوشزد میکند، دلیل ندارد که فولادمبارکه مسیر بیراهه برود، چراکه باید در مسیر درست حرکت کنیم و کاملاً شفاف باشیم و از طرفی از رسانه ها انتظار می‌رود که همه‌چیز را شفاف و واقعیت‌ها را مطرح نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درجاهایی ممکن است رسانه ها مواردی را گوشزد کنند که همین رویه، فرصتهای سازنده برای مسئولین است ، برای مثال همفکری رسانه ها در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و پیشنهادهای ارائه شده از این جمله هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه  در بخش پایانی سخنانش گفت: فولاد مبارکه با خرید تجهیزات بیمارستانی در شرایط کنونی و همچنین با تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها، توانست بخش قابل توجهی از مشکل آن‌ها را مرتفع نماید. این قبیل اقدامات مهم در حوزه مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه جای میگیرد که به آن خدمت بدون منت می‌گوییم و به جامعه اعلام میداریم که وظیفه ما فقط تولید محصول نیست و در حوزه مسئولیت اجتماعی اقداماتی از این دست نیز انجام می پذیرد.