۰ نفر

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران مطرح کرد

موفقیت‌های اقتصادی شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هم تکرار شد

۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
کد خبر: 474463
موفقیت‌های اقتصادی شرکت مس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هم تکرار شد

«بهرام شکوری» با اشاره به موفقیت‌های ورزشی صنعت مس در سال جهش تولید و انجام خدمات پرشمار در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: شرکت مس موفقیت‌های بسیاری تاکنون در حوزه اقتصاد داشته است و خوشحالیم که امروز می‌بینیم این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز گل کاشته و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، «بهرام شکوری»  با اشاره به موفقیت‌های ورزشی صنعت مس در سال جهش تولید و انجام خدمات پرشمار در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: شرکت مس موفقیت‌های بسیاری تاکنون در حوزه اقتصاد داشته است و خوشحالیم که امروز می‌بینیم این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز گل کاشته و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران به قهرمانی و صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر، قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون برای سومین بار و قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان و راهیابی این تیم به جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و افزود: ورزش در دنیای امروز یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌هاست و کسب موفقیت‌های ورزشی توسط شرکت مس مدیون سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس است.

وی اضافه کرد: دلیل تکرار موفقیت‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این است که مدیرعامل شرکت مس علاوه بر این‌که مسلط به دانش در زمینه معدن هستند، بر مفاهیم و موضوعات اقتصاد کلان و همچنین علم مدیریت هم تسلط دارند و با ترکیب این دانش‌ها توانسته‌اند شرکت مس را به جایگاه کنونی برسانند.

شکوری همچنین اذعان داشت: الگویی که سعدمحمدی در زمینه مدیریت شرکت مس و استفاده از زیرساخت‌های موجود برای ارتقای جایگاه شرکت به کار برده است می‌تواند در سایر مجموعه‌های دولتی و خصوصی نیز مورد استفاده قرار گیرد و منشا خیر و برکت برای کشور شود.