۰ نفر

دریافت نشان عالی مدیر سال توسط شرکت فولادمبارکه

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲
کد خبر: 474102
دریافت نشان عالی مدیر سال توسط شرکت فولادمبارکه

معاون تکنولوژی فولادمبارکه اصفهان در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال اظهار کرد: فولاد مبارکه مفتخر شده است امسال نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت کند‌.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی فولادمبارکه اصفهان کفت: طبیعی است که بحث مدیریت و مدل‌های مدیریتی این مجموعه با پتانسیل‌ها و توان فکری که در بدنه سازمان، مدیریت ارشد، معاونین و مدیران فولادمبارکه وجود دارد، باعث کسب این موفقیت شده است. به گفته وی، بحث مدیریتی و جایگاه آن به طبع تاثیرگذار در خلق ارزش خواهد بود.

نقوی ادامه داد: شرکت فولادمبارکه مزین به سیستم مدیریت مشارکتی و مدیریت همه جانبه بوده و توانسته تمامی مشکلات خود را مدیریت و راهبری کند. همچنین با همراهی تمامی بدنه سازمان در فرآیند تصمیم‌سازی توانسته ابزار مناسبی را برای مدیریت ارشد سازمان ایجاد کرده که بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند.

وی افزود: در سیستم مدیریت فولاد مبارکه تدوین برنامه های استراتژیک همواره با حضور مقام ارشد سازمان انجام شده است. در سال گذشته نیز در یک ماراتن ۲ روزه با حضور مدیرعامل و تمام مدیران شرکت استراتژی‌های سال جاری در فولاد مبارکه تدوین شد.

به گفته نقوی، در واقع مدیرعامل فولاد مبارکه شخصا در فرایند تصمیم گیری و تدوین استراتژی فولادمبارکه شرکت داشته و در سال ۹۹ ماموریت و چشم انداز فولاد مبارکه بازنگری و با مفاهیم جدید نوشته شد.

وی افزود: فرآیند مدیریت فولادمبارکه همواره پویا بوده و شرکت در حال احداث رصدخانه استراتژیک و مدیریت است تا بتواند محیط خارج از مجموعه‌ را نظام مند رصد کند. از طرفی فولاد مبارکه مفهوم طرح دیجیتال و جمع آوری اطلاعات برای تصمیم گیری صحیح توسط مدیریت ارشد سازمان برنامه ریزی کرده و ما مطمئن هستیم که در سالهای آینده با کیفیتی بهتر فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم گیری و راهبری شرکت را ادامه خواهیم داد.