۰ نفر

مدیرعامل شرکت گل‌گهر خبر داد؛

افزایش بودجه اقتصاد مقاومتی و مسئولیت‌ اجتماعی گل‌گهر در سال جاری

۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
کد خبر: 472806
افزایش بودجه اقتصاد مقاومتی و مسئولیت‌ اجتماعی گل‌گهر در سال جاری

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان کرمان از افزایش بودجه اقتصاد مقاومتی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ملارحمان با بیان اینکه اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و مسئولیت‌های اجتماعی یکی از مسائل واجب بنگاه‌های توسعه‌ای است، گفت: اگر گل‌گهر بالاترین میزان سرمایه‌گذاری را در این بخش داشته، افتخار می‌کند و جزو وظایفش بوده است. 

وی از افزایش بودجه این بخش و توسعه حوزه فعالیت جغرافیایی آن به مناطق محروم‌تر جنوب استان کرمان نیز خبر داد و همچنین ضمن درخواست واگذاری پهنه‌های معدنی با اولویت مناطق محروم استان، آمادگی خود را جهت افزایش فعالیت‌های معدنی و صنعتی آن شرکت در جنوب استان را به منظور توسعه و اشتغال این مناطق اعلام نمود. 

مدیرعامل شرکت گل‌گهر ضمن تبریک به مردم استان کرمان و کشور به خاطر رسیدن آب خلیج‌فارس به گل‌گهر، این ابرپروژه را یک افتخار ملی دانست و گفت: گل‌گهر در سال ۹۸ به تنهایی بیش از ۱,۵ برابر کل اعتبار سنوات قبل به این پروژه اعتبار تزریق کرد. 

مهندس ملارحمان با بیان اینکه سال گذشته در گل‌گهر ۸۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد، گفت: امسال نیز بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم، ضمن اینکه بزرگ‌ترین پروژه استخراج زیرزمینی معادن سنگ‌آهن منطقه را به دلیل نوع نگاهی که به بهره‌برداری از معادن زیرزمینی وجود دارد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ‌زنی خواهیم نمود.