۰ نفر

در پی قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در لیگ برتر؛

مدیرعامل شرکت مس درپیامی قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان راتبریک گفت

۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴
کد خبر: 461431
مدیرعامل شرکت مس درپیامی قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان راتبریک گفت

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی قهرمانی تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در پیامی این عنوان باارزش و غرورآفرین را به مردم عزیز شهرستان رفسنجان، بانوان ورزشکار و کادر فنی و مدیریتی تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن کامل پیام ادرشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح زیر است:

دست‌یابی تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان برای نخستین بار به مقام قهرمانی فوتسال ایران در کنار صعود تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به مسابقات لیگ برتر کشور موجب شادی و مسرت مضاعف مردم عزیز شهرستان رفسنجان شد.

بسیار خرسندم که هم‌اکنون و با پی‌ریزی مسیر درست و اثربخش فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در استان کرمان و آذربایجان شرقی ورزش صنعت مس در اوج بالندگی قرار دارد. بدون شک،  قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان فصل جدیدی در تاریخ ورزش صنعت مس ایران برای رشد و بالندگی بانوان و دختران پرتلاش استان کرمان برای درخشش در عرصه مسابقات ورزشی گشود.

اینجانب قهرمانی غرورآفرین تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان را به مردم عزیز شهرستان رفسنجان، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان محترم و تلاشگر و خانواده بزرگ و پرافتخار صنعت مس تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ تداوم پیروزی و موفقیت‌های بانوان ورزشکار صنعت مس و درخشش بیشتر آن‌ها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواستارم.

گفتنی است تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در بازی فینال مقابل سایپا با نتیجه 4 بر 0 پیروز شد و قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را از آن خود کرد.