۰ نفر

ریاست جمهوری و نظام مهندسی معدن تفاهم نامه امضا کردند؛

طرح مشترک توسعه نوآوری و فناوری‌های حوزه معدن و صنایع معدنی/ نخستین نمایشگاه آی‌مکس به زودی برگزار می‌شود

۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۱
کد خبر: 459155
طرح مشترک توسعه نوآوری و فناوری‌های حوزه معدن و صنایع معدنی/ نخستین نمایشگاه آی‌مکس به زودی برگزار می‌شود

تفاهم نامه همکاری مشترک طرح توسعه نوآوری و فناوری‌های حوزه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سازمان نظام مهندسی معدن امضا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیراسماعیل شاهسوارانی، مدیر حوزه ریاست سازمان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی معدن ایران از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی (IMEX 2021) در آینده‌ای نزدیک توسط سازمان نظام مهندسی معدن خبر داد.

این رویداد بین‌المللی و تخصصی تاکنون با استقبال فراوان شرکت‌های داخلی و خارجی  و دانش بنیان همراه بوده است و سازمان نظام مهندسی معدن تمامی امور و کارهای لازم را پیش بینی کرده و در کنار آن کلاس‌های آموزشی و ... نیز برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در برگزاری این نمایشگاه سعی بر این است که با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌های در نظر گرفته شده به واسطه ویروس کووید - 19 بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسبت به برگزاری نمایشگاه اقدام کنیم.

کامبیز مهدی زاده، مشاور عالی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز ضمن استقبال از برگزاری این رویداد، حمایت کامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را از برگزاری نمایشگاه اعلام کرد.